23 lutego 2017

o.

Ja Ciebie też obserwuje <3 ale nie wiem, czy wolę być 6 czy 9 xD za każdym razem gdy próbuję coś tam znaleźć to nie umiem :( dlatego zostaje mi ao3
Bucky ma zdjęcie z ninja <3 mam nadzieję że gdy się odwrócił to zabił xD
A to jest super moc Steve i tak współcześnie pokonuje nazistów? :p 
/Wiem <3 Ciebie akurat znam :P I cóż, nie da się ukryć, że na AO3 łatwiej jest znaleźć coś dobrego.
/To nie ninja, to jeden z tych gości, których Bucky nie zabijał w Rumuni. On tego nie zrobił. To pustak, taran, stół i grawitacja, nie on. Bucky jest grzeczny i nie robi nic złego. Bo jakby był niegrzeczny, to Steve nawiedziłby go w nocy ubrany w to coś poniżej :P
W: nie ma za co, czasem można być miłym
 Oczywiście, że można. A nawet trzeba. Ale niektórzy chyba sądzą, że umrą od wypowiedzenia kilku miłych słów.
 
S: no wez, nie uchorniłbyś mnie? Ciebie bym nie kopnęła..
 Jakbyś kopnęła, wyszłabyś na tym pewnie gorzej niż ja. Mam wyjątkowo twarde kości. I skórę. I całą resztę w sumie też.
B: bierz co chcesz
 A to wtedy nic nie chcę.

1 komentarz:

  1. Mimo wszystko, mam nadzieję, że moda na wtt upadnie xD Mówiąc Inaczej też xD
    Aaa te niezdary! Może biedaki mieli problemy z błędnikiem! Leczyć się ich powinno a nie puszczać w pogoń xD

    W: Bucky bywa miły
    S: Twardą resztę, huh?
    B: http://68.media.tumblr.com/d85521ac8c7ab802346e2c04b9748d54/tumblr_oln0asxwPJ1r66hs2o1_1280.png proszę zatem.

    OdpowiedzUsuń