23 lutego 2017

o.

Ktoś musi być tam Perełeczką! Wypadło na Ciebie! Sama w sumie wzięłaś na siebie to brzemię zakładając tam konto! <3
Haha uf! Ale.. To pokolenie, które tworzy wattpad musi kiedyś pracować.. Uczelnie chcąc zarobić będą zaniżać poziom i później będą na nas robić.. nawet nie wiem jakiego słowa użyć, by nie obrazić nikogo. ;o Ale wiesz o co chodzi xD
/Nie nazwałabym siebie w ten sposób, bo jednak są też tam teksty dobre i bardzo dobre. Co prawda trzeba przekopać się przez górę chłamu, żeby je odnaleźć, ale są. A przynajmniej były, bo część autorów je pousuwała. Ja wolę być tą suką, której nikt nie lubi, bo czepia się tych wszystkich wspaniałych ksiónżek. I tak bajdełejem - obserwuje mnie tam 69 osób. Ja znam z nich jakieś dziesięć. Dlatego brakuje mi tak opcji akceptowania lub nie zaproszeń.
/Nie psujmy sobie humoru <3 Skończyły mi się stucky-arty, więc o, zobacz jakie to jest ładne. A to jest... Nie wiem czym to, do diabła, jest. I chyba nie chcę wiedzieć.
W: Kochana jesteś! 
 Cóż, dziękuję.
S: Podaj mi adres?
 Nie polecam przekraczać granic Wakandy bez zaproszenia i asysty. Co prawda mają tu nowoczesne więzienia z dobrym standardem, ale nie lubią potencjalnych szpiegów. Więc zostawmy obijanie lekarzy Bucky'emu.
 B: No weź.
 A co mi dajesz? Jak coś fajnego to biorę.

1 komentarz:

  1. Ja Ciebie też obserwuje <3 ale nie wiem, czy wolę być 6 czy 9 xD za każdym razem gdy próbuję coś tam znaleźć to nie umiem :( dlatego zostaje mi ao3
    Bucky ma zdjęcie z ninja <3 mam nadzieję że gdy się odwrócił to zabił xD
    A to jest super moc Steve i tak współcześnie pokonuje nazistów? :p

    W: nie ma za co, czasem można być miłym
    S: no wez, nie uchorniłbyś mnie? Ciebie bym nie kopnęła..
    B: bierz co chcesz

    OdpowiedzUsuń