18 lutego 2017

o.

Hahaha zjadłam literę by dodać jej wersję z ogonkiem xD
To Avengersi Robią Zupę Yellow xD
Wyęlijmy mu kwiaty! :
/Wyjdzie z tego skrót TARZY, więc niestety, ale twoje rozwinięcie się nie zgadza :( Ale spróbuj z TARCZĄ, może z tym ci się uda :P
/Niech zrobi ten film o Wdowie. Mój najmniej lubiany reżyser z MCU robiłby film o mojej najmniej lubianej postaci (którą tak spartolił w AoU, że nawet jej fani nie mogą na to patrzeć). Jeszcze bardziej nie chciałabym tego oglądać <3
S: No chyba o to nigdy go nie pytałeś nie?
 Po czasie przestałem pytać. Nie chciał odpowiadać, moje pytania go denerwował, więc nie chciałem, żeby nie pogarszać sytuacji. Jak widać, nie wyszło.

1 komentarz:

  1. Oj tam- To Avengersi Robią Czasem Zupę Yellow, już jest całość xD
    A może właśnie dla niej by się przyłożył? :P

    S: może zmień się o 180 stopni?

    OdpowiedzUsuń