18 lutego 2017

o.

Dobra, to hasali po biegunie południowym z PET'ą (tak się odmienia, pisze? ;o)
Wtedy pewnie byśmy się nie poznały ;o
/Nie mam pojęcia jak to odmieniać :P Skrót to PETA, a zmienianie ostatniej litery, zmienia jego sens. Dlatego tak bolą mnie takie potworki jak TARCZY czy T.A.R.C.Z.Ą. Niech mi je ktoś rozwinie z sensem, proszę bardzo.
/Stucky nie byłoby takie popularne (porównaj sobie ilość i popularność tych tagów przed i po premierze CA:WS np. na AO3, widać naprawdę, naprawdę ogromny wzrost w krótkim czasie), więc może nawet byś ich nie odkryła, nie zagłębiając się w komiksy. A ja pewnie nie założyłabym w ogóle tego bloga, bo Winniego nie byłoby w MCU (więc mało kto w polskim fandomie pewnie by go znał, wzrost zainteresowania też był widoczny), gdyby posłuchano Whedona. Więc cieszmy się, że nie położył na nim łap :* 
S: A może Bucky oczekuje od ciebie jakiejś zmiany?
 Chętnie wykonałbym jakiś krok, gdybym wiedział jaka ma być to zmiana. Bez tej wiedzy ciężko jest cokolwiek zdziałać.

1 komentarz:

  1. Hahaha zjadłam literę by dodać jej wersję z ogonkiem xD
    To Avengersi Robią Zupę Yellow xD
    Wyęlijmy mu kwiaty! :*


    S: No chyba o to nigdy go nie pytałeś nie?

    OdpowiedzUsuń