20 lutego 2017

o.

A jutro Avengersi mają lecieć na TVN'ie bodajże xD Ale pewnie będę pisać z Tobą <333 Więc niech mnie ominie xD
A z tego wszystkiego to "Mściciele" brzmią jeszcze spoko, ale to też kwestia dyskusyjna xD
Odpukać! Ale kino bez niego już nie będzie takie same!
/Pierwsi "Avengers" jakoś mnie nie urzekli. Przy pierwszym seansie było okej, ale potem - szału nie ma. O wiele chętniej wracam do pierwszego IM, CA:WS, GOtG, Antka czy CA:TFA. Ba, nawet krytykowany przez wszystkich IM2 podoba mi się bardziej od pierwszego filmu o Mścicielach. A na Steve'a to nie potrafię tam nawet patrzeć. Poważnie, ten strój jest tak okropny, że nawet te ze starych filmów są lepsze :P 
/Jak już zrezygnuje z roli Wolvieogo, powinien znów zaczepić się do jakiegoś musicalu. Naprawdę jest w tym dobry i nawet kiedy tańczył w głupiej reklamie Liptona, gęba mi się cieszyła :P
S: Wiesz, czas, czas i jeszcze raz czas.
 Tak, wiem.

1 komentarz:

  1. Będę musiała sobie kiedyś zrobić jakiś seans filmowy i pooglądać co nieco.. Choć ciężki mi z tym bo lubię i wole znać zakonczenia xD

    OdpowiedzUsuń