20 marca 2017

o.

Bo jednak są szanse na choroby etc.. Ale moim zdaniem liczy się fakt uratowanego życia a nie to od kogo ta krew jest? (rasa, wiara, seksualność)
Ja na razie i oby jak najdłużej czekam na telefon. Ale cieszy mnie, że mój bliźniak jest zdrowy.
W sensie ze nie możesz w tamtych krajach przetoczyc i tu być dawcą?

Byłoby ale już spalilas bo powiedziałas xD
W sumie racja.. Nie chciałabym chyba jej mocy.. Jest przekleta xD
Kajam się!
/Owszem są szanse i to spore, ale jeśli badania wyszły wzorowo, to dlaczego dyskwalifikować taką osobę a także partnerów takiej osoby? Nie rozumiem takich zapisów i uważam je za nieco bezsensowne. To samo z przetańczeniem krwi - dwadzieścia lat temu ktoś przetoczył mi krew we Francji, więc teraz nie mogę być dawcą? 

/Takiego twistu nie miałam w planach, więc nic nie straciłam. Chociaż... Jednak zawsze mogę to jakoś wykorzystać :P
/Tak w sumie, to każda super-moc ma wady i jeśli musiałabym sobie jakąś wybrać, to nie wiem na co bym postawiła. Super-siła - przypadkowo będziesz krzywdzić ludzi. Telepatia - zbyt dużo głosów w głowie, można oszaleć. Super-szybkość - wszystko wokół dzieje się zbyt wolno. Przyśpieszona regeneracja - twoi bliscy starzeją się i umierają, ty nie. I można wymieniać, i wymieniać.
S: Co słychać?
 Można by powiedzieć, że jest po staremu. Nie jest ani lepiej, ani gorzej. Zbytnio gorzej, a to już dość dobra wiadomość.   
B: cześć miłości mego żywota

1 komentarz:

  1. Może im chodzi nie o sam fakt przetoczenia krwi a to, co było powodem? Bo nie każdy uraz może zezwolić na bycie dawcą, plus.. Każda krew ileś w nas krąży i krąży i krąży? Najlepiej byłoby do nich napisać o wytłumaczenie tego xD
    Ale wtedy będziemy wiedzieć, że Steve albo sobie swoją śledzionę wyciągnie, albo zoperują mu nagle wyrostek robaczkowy i dadzą na pamiątkę ;p
    A ogień? jeśli palisz - nie musisz kupować zapalniczek xD Ale to musisz się pilnować by niczego nadprogramowego nie zapalić xD Mądrość? Nikt cię nie zrozumie.. Choć po co zrozumienie idiotów? xD


    S: Wow. Nie dostanę dolara, jestem pod wrażeniem. Bambino rośnie?
    B: Ok.

    OdpowiedzUsuń