20 marca 2017

o.

#1 Ogólnie to zasady są proste. Jedyną przeszkodą są poważne schorzenia i anemia. A tak to ja po tatuażach po pół roku oddawalam krew bo miałam bezpłatne badania xD bo sprawdzają ja dokładniej niż jakbyś na morfologie oddala xD

#2 Dla Steve serce to albo dziecko, albo Sharon albo Bucky albo wszystko to w co wierzył xD jego ideologia, która nie pasuje do współczesnego świata xD
Szkoda że Wanda nie weszłw głębiej, że tego zakazu w jakiś sposób posłuchała a pewnie w momencie gdy będzie ściągać na nich chaos to nie posłucha rady o tak to zrobi i tak xD
I nie dziwię się że Sam chce zrezygnować.. Powoli dosiega kryzysu wieku średniego xD
/Dopiero niedawno dowiedziałam się, że jeśli jesteś prostytutką, to nie możesz oddać krwi i ta zasada brzmiała tak, jakby zawód, tak to nazwijmy, dyskwalifikował takie osoby pomimo dobrych wyników i braku innych przeciwwskazań. Nie do końca też rozumiem taki punt: "Przetoczenie krwi lub jej składników na terenie Wielkiej Brytanii, Francji lub Irlandii po 01.01.1980", który znajduje się w powodach do dyskwalifikacji stałej. Dlaczego stałej?.To akurat wzięłam ze strony gdańskiego centrum krwiodawstwa. Więc jednak to chyba nie jest takie proste :P

/Albo okaże się, że "Niespodzianka! Tym razem nie było żadnej metafory i gość trzyma swoje wnętrzności!". Tak też może przecież być ;P I czyż nie byłoby to zaskakujące?
/Taka moc naprawdę potrafi być jak wrzód na pewnej części ciała. Bo wiesz coś, chcesz coś powiedzieć, ale musisz obrać to w takie słowa i tak dawkować informacje, by nie złamać zasad rządzących multiwersum, bo jeszcze bardziej skiepścisz sprawę i będzie problem. Do tego wiesz, że czasem nie ważne jak okropne rzeczy widzisz, to nie możesz ich naprawić, bo muszą się wydarzyć i koniec. Z jednej strony świetna  moc, ale z drugiej... 
/I nie naśmiewaj się z biednego Sama!

1 komentarz:

  1. Bo jednak są szanse na choroby etc.. Ale moim zdaniem liczy się fakt uratowanego życia a nie to od kogo ta krew jest? (rasa, wiara, seksualność)
    Ja na razie i oby jak najdłużej czekam na telefon. Ale cieszy mnie, że mój bliźniak jest zdrowy.
    W sensie ze nie możesz w tamtych krajach przetoczyc i tu być dawcą?


    Byłoby ale już spalilas bo powiedziałas xD
    W sumie racja.. Nie chciałabym chyba jej mocy.. Jest przekleta xD
    Kajam się!

    S: Co słychać?
    B: cześć miłości mego żywota

    OdpowiedzUsuń