7 marca 2017

o.

Bo to po tytule już wiadomo? Po pierwszych zdaniach? Po co czytasz całe rozdziały? Dziwna jesteś :o
<333333
Jaka syrenka? Ja nic nie wiem xd 
/Po tytule? Tam jest pieldyriard opek o niemal identycznych tytułach i okładkach z tymi samymi zdjęciami, na których zmienia się tylko czcionka. Mamy jakieś ff, a za chwilę pojawi się opko z podobnym tytułem, podobną okładką i podobnym opisem (choć znacznie bardziej kulawym i z błędami) oraz zamysłem fabularnym.
I: Dziesięć lat.. To już poważny wiek. No i warte odprawienia szumnie.
 Ja tam zawsze mam fajne urodziny. Jak mogłyby nie być?
G: a wujek Thor nie jest nieco.. inny? A wujek Sam?
 Wujek Thor jest dziwny, ale fajny. I nie śmierdzi tym takim czarnym smarem jak wujek Tony. On tak śmierdzi, bo ciocia Pepper mówi, że czasem śpi w warsztacie. A wujek Sam też jest fajny. Ma taką fajną papugę. Taką, co mówi!
S: Jeśli wypluwasz... Shame on you.
 A jeśli nie wypluwam, to co? Dostanę medal? Albo chociaż dyplom? Pewnie nie.
B: Bo ci Steve pozwoli
 Och, wierz mi, że w tym jednym przypadku pozwoli, a nawet przyklaśnie. Wierz mi, że kto jak kto, ale Steven to zrobiłby wszystko, by Stark wreszcie odpuścił.

1 komentarz:

  1. No tak! Bo jedna od drugiej zgapia! Bo przecież nie da się samemu coś wymyślić i trzeba skiepścić już skiepcony tekst xD

    I: Ale te już powinny być takimi do kwadratu fajnymi!
    G: A nie ma dzidziusia?
    S: Dostaniesz! *daje dyplom za przełykanie nasienia*
    B: Ale to...Zdrada?

    OdpowiedzUsuń