7 marca 2017

o.

Świat chyba się zatracił w pojęciach "tolerancja", "liberalizm", przecież wiadomo, że jak komuś da się palec, to weźmie i całe ciało xD Więc za późno trochę na stawianie jakiś granic, bo to walka z wiatrakami w necie i gównoburzami xD Gdzie w sumie niektórzy nie znając pojęć, historii wypowiadają się i to błędnie xD
Tak! I szukałby podobieństw! A przez to, że takowych nie będzie to wydziedziczy ją i wygna xD
Nie doceniasz się ;*
/Naprawdę lubię czytać gównoburze, w których jedna ze stron (ta przeczytana o swojej nieomylności) nie ma pojęcia o temacie :P
/A najlepsze w tym wszystkim jest to, że takie coś w fanfiction na niektóre tematy wcale by mnie nie zdziwiło. Wcale. Ałtorki lubią takie toksyczne relacje, które są dla nic słit.
/Po prostu wiem, co potrafię, a czego niego :P A nie chcę napisać czegoś, co bym skepściła. Dlatego wspomnienie o homofobii pojawiło się na początku, a później sobie darowałam. Lepiej mieć krótszy, ale za to lepszy tekst.
I: Wow! To już poważna klasa! Może cię nudzić, bo zapewne macie w programie powtórki z poprzednich lat?
 Powtórki są, ale nowe rzeczy też są. Nawet więcej, ale i tak szybko się tego uczę. Ale czasem to wolę udawać, że jednak nie, bo nie chcę, żeby mnie znowu gdzieś przenosili.
 G: Nie mogę się doczekać jak mi opowiesz reakcję taty!
 Tacie każdy prezent się podoba. Oprócz tych od wujka Tony'ego, ale nie wiem co od niego dostaje, bo mówi, że w życiu tam tego nie pokaże.
 S: Przynajmniej jesteś w czymś dobry...A przełykasz czy wypluwasz?
Bardzo zabawne. Naśmiewajcie się ze mnie, naśmiewajcie. W końcu w robieniu za kozła ofiarnego też jestem dobry.
B: Dobry mąż je wszystko i nie wybrzydza...
 Przecież nie wybrzydzam! Od dwunastu lat jem to, co jakimś cudem uda mu się przygotować, więc czasem mogę ponarzekać. Bo ja nie potrafię żyć bez narzekania, przykro mi.

1 komentarz:

  1. A jeśli się nie zgadzasz to zgiń przepadnij! Odejdź i nie wracaj, chyba że wrócisz z myśleniem takim jak ich xD to wtedy masz prawo głosu xD
    Bardzo są słit! Są udoskonaloną wersją Romea i Julii, Tristiana i Izoldy, Wertera!
    Pogadamy za dwa lata :p


    I: Nie chcesz być znów klasę wyżej? A prócz szybiej nauki jesteś w czymś jeszcze nadzwyczajny?
    G: Bo wujek Tony nie zna się na robieniu prezentów tak jak ty. Musisz go nauczyć.
    S: Ale ja się nie śmieję. To poważna sprawa.
    B: dobrze że narzekasz na jedzenie a nie lody.. Dlaczego nie podobają ci się prezenty od Starka?

    OdpowiedzUsuń