7 marca 2017

o.

A jeśli się nie zgadzasz to zgiń przepadnij! Odejdź i nie wracaj, chyba że wrócisz z myśleniem takim jak ich xD to wtedy masz prawo głosu xD
Bardzo są słit! Są udoskonaloną wersją Romea i Julii, Tristiana i Izoldy, Wertera!
Pogadamy za dwa lata :p 
/Ja to niestety prawie nigdzie nie mam prawa głosu :( Zawsze powiem coś nie tak, urażę kogoś komentarzem, a tak w ogóle to powinnam wyjść jak coś mi się nie podoba, tam jest czerwony krzyżyk. Raz ałtorka zabiła mnie swoją logiką - "Po co w ogóle wchodzę na jej książkę i ją czytam, jak mi się nie podoba?". Nie potrafiła przyjąć do świadomości, że najpierw muszę coś przeczytać, żeby ocenić czy mi się podoba, czy jednak nie. Nie dotarło i koniec.
/Jak już teraz zaczynam pisać o Bucky'm-syrence, to aż boję się, co będę wypisywać za dwa lata :P
I: Nie chcesz być znów klasę wyżej? A prócz szybiej nauki jesteś w czymś jeszcze nadzwyczajny? 
 Nie, nie chcę. Bo już zupełnie będę najmłodszy i będą mnie traktować jak małe dziecko, a ja już nim przecież nie jestem i za rok będę mieć już dziesięć lat. I nie, no raczej nie, żadnych fajnych i ukrytych talentów nie mam. A szkoda. Fajnie by było.
G: Bo wujek Tony nie zna się na robieniu prezentów tak jak ty. Musisz go nauczyć.
 Wolę wujka Thora od wujka Tony'ego, bo on bywa dziwny . Ale rodzice też, więc mogę tak mówić. Ale ciocia Pepper jest fajna.
S: Ale ja się nie śmieję. To poważna sprawa.
 Tak, zdaję sobie z tego sprawę. I nie, wciąż nie zamierzam o tym rozmawiać. Ale nie chcesz odpuścić, co?
B: dobrze że narzekasz na jedzenie a nie lody.. Dlaczego nie podobają ci się prezenty od Starka?
 No to akurat potrafi, więc nie wybrzydzam i nie narzekam. A na prezenty od Starka tak, bo jak chciałbym mieć coś nowego do urozmaicania pożycia, to sam bym to sobie kupił. Dlatego powiedziałem, że jeszcze raz, a to na nim przetestuję ten sprzęt.

1 komentarz:

  1. Bo to po tytule już wiadomo? Po pierwszych zdaniach? Po co czytasz całe rozdziały? Dziwna jesteś :o
    <333333
    Jaka syrenka? Ja nic nie wiem xd

    I: Dziesięć lat.. To już poważny wiek. No i warte odprawienia szumnie.
    G: a wujek Thor nie jest nieco.. inny? A wujek Sam?
    S: Jeśli wypluwasz... Shame on you.
    B: Bo ci Steve pozwoli

    OdpowiedzUsuń