3 marca 2017

o.

No właśnie, przecież oni przedstawiają tylko część historii resztę pozostawiając w sferze domysłów :p taka głębia xD
Czyli na jaki kraj napadamy? :p
/Niech nakręcą film o Magento w Pruszkowie. Koniecznie z dialogami po polsku!
/No jak to "na jaki"? Na kraj wikingów! Bo nawet oni nie wiedzą, gdzie to jest, więc musimy obskoczyć Danię, Norwegię i Szwecję. Ale warto, by utrzeć Bucky'emu nosa!
B: możesz dać, wsadzę do.... Portfela 
 Możesz je sobie wsadzić nawet tam, gdzie słoneczko nie dochodzi. Nie wnikam, gdzie chcesz mieć moją twarz.

1 komentarz:

  1. "Henryk!" albo "Ty mnie znaś" xD Ale może wezmą nas do pilnowania akcentów? xD
    Właśnie miałam mówić o Szwecji i o Norwegii ale zagubiłam się i nie umiałam odnaleźć na filmowej mapie xD

    B: Pognie się w staniku..

    OdpowiedzUsuń