28 marca 2017

o.

Nie znasz kobiet? Niech się lepiej na to przygotuje! ;p

Wiem, że jest xD Ale skoro wszyscy mają swoje demony, dlaczego z nich nie skorzystać?;p 
/I właśnie przez takie akcje nie będzie chciał już się rozebrać! Przez ciebie będziemy cierpieć :(! Chociaż... Może zaczniesz przekonywać Steve'a :P?
/Ależ ja ci nie zabraniam. Tylko korony królowej/króla dramy Buniowi nie zabierzesz.
S: Dolar dla mnie?
 Dlaczego? Przecież nie mówiłem poważnie.
B: A zamiast nich?
 Miałem koleżankę. I było fajnie, póki nie okazało się, że kolaborowała z typami, którzy chcieli mnie zabić. Więc nie dzięki, nie szukam innych znajomych.

1 komentarz:

  1. To niech się rozbierze, by blask sprawił, że zaniemówię xD Przyszłego tatuśka? Hahah chyba tym bardziej nie xD
    Tego się nie da zrobić!


    S: Wiesz, co.. Mam zastój weny, potrzebuję naszkicować młodego Apolla na wczoraj na zaliczenie.. Mógłbyś zdjąć koszulkę? Twarzy nie potrzebuję, bez obrazy. Bo już nie wiem co zrobić, nic mi nie wychodzi...Pomóż..

    B: Koleżanki nie bywają fajne

    OdpowiedzUsuń