27 kwietnia 2017

o.

Jak tam nie było Stucky jak było? ;o
Nie będę wskazywać ale rzuć monetą? xD
/Nie było! Było tylko o tym, że Bucky jest gejem, Steve jego przyjacielem, a one są parą. Nie było ani słowa o tym, że Bucky jest ze Steve'm, ha :P!
/Rzucaj. Bucky nie będzie szczęśliwy, jak wypadnie na lobotomię :P
D: Kiedyś to minie
 Nie minie, nie w tym zawodzie. Jedynie z czasem zacznę inaczej do tego pochodzić. Wszyscy starsi agenci tak mówią. To kwestia przyzwyczajenia, jak wszystko inne. Do śmierci też da się przyzwyczaić, jakkolwiek to brzmi.
S: Wrati to nie wróci?
 Słyszałem to powiedzenie, kiedyś znałem kilku Czechów. Oznacza "to się nie opłaca", choć niektórzy błędnie uważają, że tak naprawdę znaczy coś, co odeszło i nie wróci.
B: WYkonałeś pewien gest
 Pokazałem środkowy palec. Tak, to by pasowało.

1 komentarz:

  1. Bądź co bądź - podwójna randka xD
    Ja nie rzucam! ;p

    D: Nawet można się zaprzyjaźnić
    S: Noo ja też żyłam w przekonaniu, że się nie wróci
    B: Nie

    OdpowiedzUsuń