27 kwietnia 2017

o.

Bądź co bądź - podwójna randka xD
Ja nie rzucam! ;p
 Niech Astrid rzuca. Bucky i tak już ją kocha, więc gorzej by chyba nie było :P
+ maniiipyyy: klik, klik i klik.
D: Nawet można się zaprzyjaźnić
 Spotkałam opętanego przez diabła gościa z płonącą czaszką zamiast głowy. Więc i ze śmiercią dałabym radę się dogadać. 
S: Noo ja też żyłam w przekonaniu, że się nie wróci
 To częsta pomyłka, ale przysłowia mają to do siebie, że bywają tłumaczone źle lub zbyt dosłownie, co pozbawia je prawidłowego znaczenia lub w jakimś stopniu je zmienia. To żadna tragedia.
B: Nie

1 komentarz:

  1. Środkowy manip znam.. A zamiast nich odgrzebałabyś z pamięci, skąd tamten gif był xD
    Nie mniej Stucky foreva!

    D: Widzisz? Jednak potrafisz dojrzeć dobre strony!
    S: Do mnie? Mogą być i do mnie! Nie martw się, zrozumiałam.
    B: Rusz głową

    OdpowiedzUsuń