25 maja 2017

ASTRID LÖFGREN

N, no to inna sprawa. Po czymś takim rzeczywiście nie da się wrócić do stanu sprzed.
Ćwiczyłabyś silną wolę! 
/Rozszerzona fizyka spaczy każdego nastolatka, nie ma przebacz :( 
/Yhym, i z moimi ćwiczeniami na silną wolę to oszczędzanie skończyłoby się tak, że po miesiącu musiałabym jeszcze do tego dokładać :P
Steve, czyli jednak da się znaleźć światełko w tunelu, chociażby nikłe, tam, gdzie go nie ma?
 Bądźmy jednak optymistami i załóżmy, że jednak tak.
Bucky, i kocie oczka, kiedy coś idzie nie po twojej myśli <3 Wszyscy cię dręczą, bo taki uroczy jesteś w tym swoim bronieniu się.
 Dobrze. Jestem uroczy, wspaniały i nie mam sobie równych.

1 komentarz:

  1. N, boli mnie głowa na samo wspomnienie fizyki. Jak ja tego nie cierpiałam.
    To zostaje lokata z zablokowaną wypłatą i stałym zleceniem przelewu :P

    Steve, a czy to nie byłoby świadomym zniekształcaniem rzeczywistości? Chyba wolałabym być realistką.

    Bucky, ale powiedziałam, że uroczy. W bronieniu się. Tylko.

    OdpowiedzUsuń