25 maja 2017

o.

A powiedz mi, czy ktoś jeszcze na to zwraca uwagę? Czy jednak każdy odpuszcza? Bo skoro robią jak chca to znakiem tego, że choćby cały świat się by się buntował to oni i tak dalej by robili po swojemu xD 
 Emm... Tak, zwraca :P? Wejdź sobie w tematy dyskusji pod filmami spod znaku X na jakimkolwiek portalu (np. Filmwebie), a znajdziesz masę z pytaniami o to, jak ogarnąć linię czasową tego uniwersum. A same filmy nie zgarniają zbyt pozytywnych opini, raczej przeciwnie, gdzie winę zrzuca się w głównej mierze na fabułę.
S: Kate brzmi ładnie, podwójne imiona kojarzą mi się z siostrami Olsen ale to nic złego.
 Sporo osób, które znałem lub znam, ma dwa imiona. Może ta tradycja nieco zanikła, ale jednak nie jest przestarzała, a dwa imiona to żadne dziwactwo, prawda? 
 B: że to
 Dobrze, przepraszam.

1 komentarz:

  1. Ale to polskie! A oni wiedzą gdzie Polska leży? ;p może co nieco przy nakręcaniu filmu się dowiedzieli, ale tak to pewnie są zieloni xD


    S: Wiesz, ma możliwość by przedstawiać się jednym z dwóch imion, gdy jedno z nich jej się podoba. W Polsce tak mamy. Mam dwa imiona, ale jedno jakby główne i nim mogę się tylko posługiwać. Jeśli miałabym dwuczłonowe, to mogłabym na przemiennie.
    B: Bucky.. Ja...

    OdpowiedzUsuń