25 maja 2017

o.

No właśnie! Są lepsi niż ninja! Młodsi szpiedzy powinni się od nich uczyć sztuki kamuflażu xD a z nogami to idealny sposób! Przeciwnik sobie myśli "o nie umie chodzić" a ten mu buta w twarz zasadzi i po sprawie xD (wiem, że on nie musi walczyć wręcz)
Oj nie to miałam na myśli! 
/Nie tyle nie musi, co nie potrafi :P A nie, przepraszam, kiedy Logan bił patelnią ochroniarzy z Pentagonu, on uderzył Magneto. Więc potrafi! Ale tak poważnie - chcę poznać kogoś, kto ogarnia linię czasową filmów o X-Menach. Bo nawet Fox tego nie potrafi, dlatego w "Loganie" były nawiązania do "Wolverine'a II", który się nie wydarzył, ale nijak się to nie zgadzało z "Przeszłością, która nadejdzie", a apokalipsa Apokalipsa też jakoś się z tym wszystkim nie zgadza.
/Ale mi się to tak zwizualizowało :(
S: Jakies imię dla dziecka już jest?
 Tak, nawet dwa. Sarah Margaret. Chociaż na początku osobiście obstawałem przy Kate. Niejako po mamie.
B: nie wypieraj się, bo to już nudne.
 Że co?

1 komentarz:

  1. A powiedz mi, czy ktoś jeszcze na to zwraca uwagę? Czy jednak każdy odpuszcza? Bo skoro robią jak chca to znakiem tego, że choćby cały świat się by się buntował to oni i tak dalej by robili po swojemu xD


    S: Kate brzmi ładnie, podwójne imiona kojarzą mi się z siostrami Olsen ale to nic złego.
    B: że to

    OdpowiedzUsuń