2 maja 2017

o.

Em.. I sama sugerowałaś Steph znając te preferencje? ;o Czyli to wszystko to Twoja wina! Jak możesz!
 A to wszystko dlatego, że... Em... O, zobacz jakie ładne arty: klik, klik i klik!
A: No ale masz Wandę przy sobie, Bucky też ci krzywdy nie da zrobić..
 Ja tam lubię Bucky'ego. Jest trochę... szorstki w obyciu, momentami nieco chamski, ale go lubię. Wandę też, chociaż oni nawzajem kochają się jak nikt.
S: Ja wiem, że tak. Macie już coś, czy ciągle etap szukania?
 Póki co głównie szukamy. Mamy lokalizację tego konkretnego magazynu na obrzeżach Carlinville, oficjalnie zamkniętego od kilku lat, a nieoficjalnie... Cóż, to musimy sprawdzić, zdobywając nagrania z pobliskich kamer. Musimy przekonać się, czy jest sens w wysyłaniu tam ludzi. Jeśli okaże się, że coś tam się dzieje, oddział nie będzie mógł być mały. A to wiąże się z narażeniem na wykrycie przez mieszkańców. Jety i oddział uzbrojonych służb specjalnych raczej rzucają się w oczy.
B: Jak i nie widać twojego serca. Ale jest coś co możesz zrobić, by je pokazać.
 Ależ ja mam serce! Wiem, bo robili mi wiwisekcję.

1 komentarz:

  1. Awww na ostatnim Bucky zabiera do łóżka Stevena?! <333 ...nie..Nie zamydlisz mi oczu! To Twoja wina!

    A: I w pakiecie z nim dostałaś Kapitana, którego się boisz?
    S: Ale jakoś to ogarniecie.. Może Wanda da radę to miejsce zniszczyć?
    B: Mentalne...

    OdpowiedzUsuń