23 kwietnia 2015

Astrid Löfgn

N, pewnie, że chcę! A dokładne lokalizacje baz Hydry masz? :D
James, jeśli to dla ciebie jest wielka dysputa to... nie, nie skomentuję.
Cóż, powodzenia, baw się dobrze.

N: Ale jakich baz konkretnie? Nie były pokazane w filmach, chyba, że chodzi o te z CA:TFA albo 
o skarbiec z CA:WS. Ten ostatni to jeden z banków w Nowym Jorku, ale teraz nie mogę znaleźć dokładnego adresu.
Adres Steve'a to Waszyngton, 1614 Connecticut Ave NW.
Czynsz jest tam drogi jak diabli :)
Mieszkanie znajduje się około mili od Białego Domu i wielu ambasad. 
Dojazd do siedziby SHIELD powinien zajmować mu od 20 do 40 minut- zależy od ruchu. 
Mieszkanie Steve'a jest tu:

3 komentarze:

  1. Albo jakieś 15 min, jeśli pobiegnie :P
    Hm, z CA:TFA by mi się w sumie przydały. Właśnie oprócz tego skarbca to nie mam w zasadzie nic :/
    Jakoś dziwnie znajomo mi ten adres brzmi :D
    Ja pierdziu, ty normalnie wiesz wszystko! Chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogrzebię i spróbuję poszukać ci kilku lokalizacji.

      Mówiłam, mam wtyki :P!
      Spisuje sobie wszystko, żeby potem nie musieć tego szukać- np. broni, dat czy miejsc. Dużo grzebie, sporo też dostaję i przez to już znam połowę fabuły AoU z zakończeniem włącznie, bo komuś zbyt dużo się pwiedziało. Jej.

      Usuń
    2. Baaaardzo byłabym wdzięczna!

      Kusisz mnie teraz do wypytania o fabułę, ale nieee... Astrid tego nie zrobi, Astrid poczeka... :D
      Te twoje wtyki to zacne są ludzie!

      Usuń