23 kwietnia 2015

Astrid Löfgren

N, skąd ty te wszystkie info bierzesz? :o
Tego pana to pewnie właśnie dlatego zatrudnili. Tyle mieć wspólnego.
Poprawiłaś mi humor na cały dzień (noc?) informacją o włoseczkach <3 
James, a ty się lubisz bawić. To był argument ironiczny. Nieważne. I nie powiedziałabym, że tego samego kalibru, ale mniejsza o większość.
A więc co to za ogromna różnica oprócz zwykłego zdrobnienia? Że co, "szczeniaczek" to coś jak niemowlak, a "szczeniak" to po prostu gówniarz?
N: Mam wtyki :P A najlepsze, że dosyć często mam rację. Ale w lotto to już nie wygram...
Chcesz adres mieszkania Steve'a z dokładną lokalizacją w Waszyngtonie :P?

Bucky:
Dla mnie różnica jest i nie muszę prowadzić o tym wielkich dysput, mam ważniejsze rzeczy do roboty. Jak cholera.

1 komentarz:

  1. N, pewnie, że chcę! A dokładne lokalizacje baz Hydry masz? :D

    James, jeśli to dla ciebie jest wielka dysputa to... nie, nie skomentuję.
    Cóż, powodzenia, baw się dobrze.

    OdpowiedzUsuń