8 maja 2015

Ana Morgan

O tak i to bardzo :) Chcę taki (oczywiście nie dla siebie ^^). Ogólnie dość fajnie wyglądał.
Sama mam kilka krawatów i dosyć często je noszę, ale taki krawat do takiej koszuli? Nieee :P
Clint co tam u ciebie słychać?
Śpię po trzy godziny na dobę. Okazało się, że Cooper nie odziedziczył po mnie cela, bo wybił szybę. Chyba, że robił to specjalnie. Lila namówiła mnie na kota, który mnie chyba nienawidzi. 
Ciotka Natasha miała wpaść, ale jest zawalona robotą z nową drużyną, Fury ponoć znowu przejmuje stery, Gonzales skamieniał na śmierć w chińskiej wiosce obcych, a ja mam w końcu czas wolny- przynajmniej teoretycznie, i mogę zająć się kukurydzą.

1 komentarz:

  1. A mi się spodobały jego włosy ^^ Czego nie? Szukam podobnego krawata od dawna, ale nic takiego nie ma. Jestem pewne, że kiedy był dała taki w prezencie, to ta osoba byłaby bardzo "zadowolona" :D

    Chłopak musi dojść do wprawy. Jeszcze się nauczy.
    To kot! Koty to zło wcielone, więc się nie dziw, że cię nienawidzi.
    Jak to "skamieniał na śmierć w chińskiej wiosce obcych"?
    Z nową drużyną? Jaką znowu?
    Kukurydza powiadasz? Życzę, żeby to hobby zaowocowało w przyszłości ;D

    OdpowiedzUsuń