12 czerwca 2015

Ana Morgan

N możesz mi polecić jakiś dobry fanfik o Iron Manie? Właśnie zdałam sobie sprawę, że czytałam już o Capie, Thorze, WS, Lokim, a o nim i Hawkeye'u nie :(
Z Tonym niestety niczego konkretnego nie polecę, bo zwyczajnie poddałam się, gdy nie mogłam znaleźć niczego, co nie posiadało pary Tony/Loki czy Tony/Steve. A tym bardziej zrezygnowałam, gdy odkryłam Omegaverse. A znaleźć dobrego ff, w którym Clint nie robi za tło albo element komiczny to chyba cud. 
Ponownie przywołam mojego ulubionego "Człowieka na moście", bo może i Clint jest tam postacią drugoplanową, ale świetnie wykreowaną. A ff jest z perspektywy Tony'ego, więc masz dwa w jednym :)
Praca w agencji do łatwych raczej nie należy i życia nie ułatwia :( A ile w ogóle lat już pracujesz dla SHIELD?
Miałem dwadzieścia kilka lat, teraz mam... troszkę więcej, więc będzie dobre kilkanaście lat. Zadziwiająco szybko minęło.

1 komentarz:

  1. Co ci ludzie nie wymyślą? Ja naprawdę nic do gejów nie mam, bo to w porządku ludzie, którzy się z tym w ogóle nie obnoszą, ale to co dzieje się w mediach mnie przeraża, serio. Nastała moda na homoseksualizm i promowanie go wszędzie gdzie tylko można. Nawet z braci, sióstr, przyjaciół można zrobić pary homoseksualne, a w moim mniemaniu jest to już lekko chore.
    Tony wraz ze Steve'm lub Lokim? No cud po prostu -_- Może i Clint się doczeka swojego fanfiku w parze z Pietro. Już w sumie takie filmiki w sieci napotkałam -_-.
    Dziękuję bardzo :D Na pewno zajrzę :)

    Dwadzieścia kilka... troszkę więcej... kilkanaście :D Faktycznie, sypnąłeś mi samymi faktami :P
    A co do tego zaskakująco szybko mijającego czasu to się zgodzę. Ja już teraz nie ogarniam jaki mamy dzień tygodnia, a co dopiero miesiąca o.o I ogólnie to przeoczyłam gdzieś 3 lata w liceum ^^

    OdpowiedzUsuń