12 czerwca 2015

Ana Morgan

Co ci ludzie nie wymyślą? Ja naprawdę nic do gejów nie mam, bo to w porządku ludzie, którzy się z tym w ogóle nie obnoszą, ale to co dzieje się w mediach mnie przeraża, serio. Nastała moda na homoseksualizm i promowanie go wszędzie gdzie tylko można. Nawet z braci, sióstr, przyjaciół można zrobić pary homoseksualne, a w moim mniemaniu jest to już lekko chore.
Tony wraz ze Steve'm lub Lokim? No cud po prostu -_- Może i Clint się doczeka swojego fanfiku w parze z Pietro. Już w sumie takie filmiki w sieci napotkałam -_-.
Dziękuję bardzo :D Na pewno zajrzę :)
Nie mam nic do slashów, niech ludzie piszą sobie co chcą (jeśli nie chodzi Real Person ff, bo to przegięcie), ale przeraża mnie to, jak bardzo popularne jest to całe omegaverse. Przecież takie podejście do relacji międzyludzkich jest zwyczajnie chore.
Clint/Pietro? Proszę: klik i to po polsku! Znalazłam na pierwszej stronie :P
Bardziej dziwi mnie popularność Clint/Coulson. I Tony/Bruce.
Niestety przetłumaczone jest tylko kilka pierwszych rozdziałów, ale oryginał jest pisany prostym i przystępnym językiem :)
Dwadzieścia kilka... troszkę więcej... kilkanaście :D Faktycznie, sypnąłeś mi samymi faktami :P
A co do tego zaskakująco szybko mijającego czasu to się zgodzę. Ja już teraz nie ogarniam jaki mamy dzień tygodnia, a co dopiero miesiąca o.o I ogólnie to przeoczyłam gdzieś 3 lata w liceum ^^
Nie ma za co! Lubię być pomocny.
W SHIELD zacząłem pracować pod koniec lat dziewięćdziesiątych. Agencja padła zanim zdążyłem mieć dwudziestolecie pracy.
Czas leci jak szalony. Jednego dnia masz dwadzieścia lat, drugiego czterdzieści i bolące korzonki. Jednego dnia zmieniasz dzieciakowi pieluchy, innego kupujesz mu samochód.

1 komentarz:

  1. Właśnie to mnie przeraża, że z dani na dzień jest to coraz bardziej popularne i ma coraz więcej "zwolenników". Czytałam opowiadania w których pojawiały się wątki homo czy biseksualne (i ja sama umieściłam coś podobnego jako drugoplanowy wątek w jednym ze swoich opowiadań ^^), jednak niektóre paringi są dla mnie mocno przesadzone i wręcz niesmaczne. Bo rozumiem wymyśleć jakąś postać i przedstawić jej orientacje seksualną, ale pisać ff o jakiś postaciach, czy nie daj Boże członkach jakiegoś zespołu i umieścić taki wątek między bohaterami... nawet ja tego nie wytrzymam, a mam się za osobę tolerancyjną.
    Ale mam intuicję :D O Coulsonie też słyszałam i nawet zdarzyło mi się zobaczyć urywek jakiegoś filmiku. I znalazłam też coś bardzo pasującego do tematyki twojego bloga :) Clint/Bucky na youtube ^^
    Jednak sobie podaruje, lubię oryginalne historie, ale które potem nie przeszkadzają mi w odbiorze filmów. To jednak mogłoby zakłócić. Raz przeczytałam dwa rozdziały o takiej tematyce z jakimś zespołem i potem przez długi czas od nowa musiałam przekonywać się do jego muzyki. Nie będę sobie psuła swoich ulubionych bohaterów.

    Aż mi się przypomniało moje wypracowanie z historii ^^
    No i już mam jakieś konkrety. Dziękuję bardzo :) Tak ciężko było?
    O tych pieluchach to się już nasłuchałam ostatnio bardzo dużo. Rodzice z trudem akceptują fakt, że ich dziecko jest już pełnoletnie i nie daj Boże lada dzień wyjedzie na studia. Tak i bardzo często lubią to też wypominać. Ty też taki będziesz :P

    OdpowiedzUsuń