9 czerwca 2015

Blue Greyme

Jak ty mnie denerwujesz tym swoim "co ja znowu zrobiłem". Weź idź tak pomęcz Astrid albo Anę. (Nie idź bo mnie dziewczyny zjedzą)
Nie mów tak. Automatycznie robisz z siebie ofiare a tak naprawde jesteś bardzo miły i chce jakoś nawiązać rozmowe a ty z pretensjami ze to ty niby znowu zrobiłeś. Na luzie James, na luzie. Dobrze?
Z jakimi znowu pretensjami? Zwyczajnie pytam się, co zrobiłem źle.
Nie potrafię być "na luzie".
Wszystko mnie napieprza, nie mogę spać i znowu mam problemy z przełknięcia czegoś do jedzenia. To jest. Normalka. Teraz dobrze?

3 komentarze:

  1. Bo Any to niby nie męczy? Ten osobnik zażarł mi wszystkie nerwy! I wciąż pyskuje! I grozi!
    Teraz ty się trochę z nim pomęcz, Blue :P To nic przyjemnego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie o to chodzi że ty nic nie robisz źle.
    Tylko sam sie tak oceniasz.
    A tak oprócz tego to bardzo fajnie sie z tobą rozmawia :>

    OdpowiedzUsuń