10 czerwca 2015

Ana Morgan

Czyli nic ciekawego się nie dowiem.
Może i Stark ma swoje wady i pomimo tego co ostatnio zrobił, dla agencji zrobił również wiele dobrego. T.A.R.C.Z.A. ma wielu żołnierzy, a czasami i "błazen" może się przydać.
SHIELD nie ma wielu żołnierzy. Część naszych okazała się Hydrą, część poległa, a jeszcze inna odeszła. Nadal cierpimy na niedobór ludzi, teraz mamy ich jeszcze mniej, więc musimy stawiać na jakość. 
Stark dał na nas rządowi takiego haka, że jeśli wszystko pójdzie po ich myśli, SHIELD może się już nie podnieść. A to raczej nie sprawi, że obdarzę go sympatią.
Niektórzy ojcowie te marzenia spełniają, Clint, nawet przy większej ilości dzieci.
I dlatego cię lubię, potrafisz mnie zaskoczyć jak mało kto.
Daj mi ich telefony, wezmę sobie od nich lekcje i trochę się podszkolę.
Nie mam ulubionego blaszaka, to chyba nie aż tak zaskakujące?
"Buck" to jednak nie "Bucky". Myślisz, że tak bardzo mi zależy na tym, żebyś był miły? To ja jestem uprzejma podporządkowując się do twojej prośby, a wcale tego robić nie muszę.
Choć nie za bardzo mi się to uśmiecha, w tym przypadku mogę cię poprzeć.
Właśnie to napisałam.
Co da im skazanie ciebie, skoro Hydra i tak będzie działaś i tak będzie dalej zabijać i wymyśleć coraz to większe cuda techniki, a z ludzi robić kolejne mutanty? Kozioł ofiarny musi być, taki już świat, ale dla mnie to głupie rozwiązanie, skoro skazanie ciebie i tak niczego nie powstrzyma.
Ciebie? No patrz się, a ja myślałam, że chce Bucky'ego.
No tak, przecież "Bucky" i "Buck" to zupełnie różne imiona. 
Mam dziękować za to, że jesteś ponoć uprzejma? Nie robisz mi tym wielkiej łaski, nie raz mówiłem, że mało mnie to obchodzi.
Hydra nadal będzie działać, nadal będzie robić swoje, ale skazanie mnie odwróci uwagę opinii publicznej. Tylko o to tu chodzi. Zwykli ludzie skupią się na tym, że skazano psychopatę, który urządził masakrę w DC, a rząd będzie mógł robić swoje. Takie sytuacje zdarzały się przecież już nie raz.
Skrót myślowy. Łatwo zrozumieć o co chodzi.

1 komentarz:

  1. Nie musisz go od razu darzyć sympatią, ale nie należy przekreślać tego co zrobił z powodu tego co dzieje się teraz. Sama wiem, że Ultron i konsekwencje jego stworzenia to głównie wina Starka.

    W życiu, twoje dzieci by mi tego nie wybaczyły :P Przepis na to jak to robią jest prosty, dzieci mają matki, a według tych "kochanych" tatusiów to one powinny się nimi zajmować, przecież oni już swoje zrobili i kwestie ich dzieci ich nie dotyczą.
    Może ulubiony to aż za dużo powiedziane. Chodziło mi raczej, który cię mniej... irytuje?

    Czepiasz się szczegółów. Wyświadczyłam ci przysługę nie zwracając się tak do ciebie, więc owszem powinieneś być choć trochę wdzięczny. To było dużą uprzejmością z mojej strony. Po raz kolejny jednak myślimy podobnie i to mnie zaczyna martwić.
    Wiem o tym doskonale, nie musisz mi tego tłumaczyć jak dziecku. Chodziło mi o to, że może cię skarzą, może uspokoją tym cywilów, ale to i tak nic nie da, bo Hydra istnieć nie przestanie. Zamiast szukać kozłów ofiarnych powinni znaleźć odpowiednie rozwiązanie tego problemów, ale czego się spodziewać, jak pewnie i w rządzie znajdzie się nie jeden z Hydry.
    Jeśli mamy być konsekwentni bądźmy, panie Barnes.

    OdpowiedzUsuń