3 sierpnia 2015

Julia Szałwińska

N lubisz gotować?
Nope. Jestem w tej dziedzinie zupełnym beztalenciem :P
Clint jak tam u twojej rodzinki? Traktor naprawiony? ;D
Raczej wszystko dobrze. Nate już nawet nie budzi nas po dwadzieścia razy w ciągu nocy. I przemilczmy sprawę traktora.
No wściekły pies to coś okropnego... Szczególnie jeśli właściciel jest pijany, i cię nie lubi. W takim razie kup sobie kota. Mogę ci nawet dać mojego, bo wczoraj bydlę zjadło mi ciasto czekoladowe!
"Właściciel pijany i cię nie lubi"? Uwierz, chciałbym. Jedną z ich ulubionych zabaw było skrępowanie mnie, a potem szczucie psami, by mogli ocenić działanie serum. Wyobraź sobie, że dopada cię wściekły kundel, a ty nie możesz nawet się ruszyć. A potem, że to bydle stoi nad tobą i dyszy ci w kark, gdy banda sukinsynów z radością ogląda, jak odrastają ci wygryzione kawły ciała. Dlatego nie lubię psów.

1 komentarz:

  1. No tak, skoro ugryzienie wyrośniętego kundla bolało, to ja nawet nie chcę myśleć...
    N właśnie tak sobie przeglądałam stare posty, z czasów kiedy jeszcze mnie tu nie było, i patrzę na rozmowy z Jamesem z 44\45 roku i aż sama się uśmiecham. I to jego ma'am. :))
    Clint przypomniała mi się taka piosenka: ,,Kupiłem czarny ciągnik..." To może ty zaśpiewaj: ,,Naprawię zielony traktor, naprawię zielony traktor..." :D
    James czy jak wybudzali cię żeby wysłać na nowe misje, to za każdym razem sprawdzali czy serum działa? Czy testy robili tylko na początku?

    OdpowiedzUsuń