3 sierpnia 2015

Julia Szałwińska

N kto będzie teraz postacią tygodnia? I przypomniało mi się teraz, że śniło mi się, że Bucky przemalował czołg na różowo. I teraz uśmiecham się sama do siebie ;D 
O mój boru, zupełnie o tym zapomniałam! Zawsze ogłaszam to w niedzielę, a teraz zupełnie wypadło mi to z głowy. Steve? Natasha? Maria? Sharon? Yelena? Phil? Ktoś inny? Przypomniałaś mi o tym, więc wybierz za mnie :)
Fakt, Bucky i jego różowy czołg z napisem "Pieprzyć nazistów!" wymiatali :P
Clint miałeś jakieś wiadomości od Tarczy czy wezwania na misje w ostatnim czasie?
Nie. Po sprawie z Ultronem powiedziałem Fury'emu, że chcę odsunąć się na jakiś czas od tego wszystkiego. Jeśli świat się nie wali, nie mają do mnie dzwonić. A raczej nie wygląda, by się walił.
James miło ujmuję ja, bo to ty jesteś od tych szczerych i brutalnych wyznań. Ale lepsza prawda, niż fałszywe uśmieszki i kłamstwa.
Moje wyznania wcale nie są brutalne. Nie opisuje przecież wszystkiego z najdrobniejszymi szczegółami. Chyba, że chcesz? Wiesz, historia o tym, jak uczono mnie stać na baczność na połamanych nogach, mogłaby ci się spodobać. Naprawdę.

3 komentarze:

  1. Nie wież w to "naprawdę". Taka rada na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. N zrób Furego! Tyle mam do niego pytań!
    James chyba podziękuję. Twoje opowieści sprawiają że po dziś jak widzę pizzę, mam ochotę zwymiotować...

    OdpowiedzUsuń
  3. N wspominałam że grzebałam w starych postach i teraz mnie tak naszło: jaki sutek? Niby przeglądałam, czytałam ale jestem zbyt tępym człowiekiem żeby to ogarnąć :D

    OdpowiedzUsuń