25 października 2015

Avada Simpson

Boony już wracamy ;) hop siup! :D 
Yelena co tam? Jak tam wasze tajne sprawy? Nie ma śladów krwi na tapicerkach? ;)
Szczerzę mogę przyznać, że wolałabym kolejny raz musieć spierać jego krew z tapicerki, niż kilkanaście razy dziennie odbywać rozmowy, które i tak nie dają żadnego, długotrwałego efektu. Raz pamięta, raz nie, a ja nie wiem, jak to mamy to naprawić. A dupek miał tylko na siebie uważać i się nie wychylać.
Heej James :D Stęskniłeś się za mną? Ja za tobą bardzo, bo wcześniejszy ty pluł tym swoim uroczym ma'am w każdym prawie zdaniu :D Ale i tak obaj jesteście świetni ^^
Ja... wcześniejszy ja? Nie rozumiem. 

2 komentarze:

  1. N coś ty zrobiła z naszym zrzędą? Bo trochę zachowuję się jak nie nasza zrzęda, i dosyć się martwię.
    Yelena co tam się stało? Co wy macie naprawić? Czemu Bucky zachowuję się bardzo, bardzo dziwnie?
    No można powiedzieć że rozmawiałam z wcześniejszym tobą. Takim trochę młodszym. Tak jakbym przeniosła się w czasie. Bucky co ci jest? Dziwnie się zachowujesz...
    Boże N, aż mi się serducho ściska! Co tu się dzieję?! ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Odetchnęłam z ulgą, że nie tylko ja truję Buckowi o 'wcześniejszym Bucky'm' :D Nie będę jedyną wariatką w jego oczach :P ^^

    OdpowiedzUsuń