18 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Ee usunęło mi komentarz?
Bucky nie powinien być zły - i tak wygląda wciąż młodziej niż ma lat.
Kucyk dla pani w bikini xD chyba nie chcę wiedzieć więcej xD ale to juz nie miejsce na taka rozmowę xD 
/Ostatnim jest ten o zdjęciach na których są jajka. I przyznaję, nie załapałam kontekstu :P
/Fizycznie to on nawet trzydziestki nie ma, więc jednak powinien być choć trochę obrażony. Ale w innych scenach nie wygląda już tak źle.
/Najlepiej nie wnikać, wierz mi.
Ale to nie taka chemia jak w tamtych drinkach. Powiedz "aaa" samolot leci!
Chemia to chemia, syf to syf. Nie powiesz chyba, że sama kręcisz te lody z mleka i śmietany od własnej krowy, jajek od swoich kur i z cukru z trzciny z ogródka. Jeśli nie - jest w nich chemia. Jak wszędzie.

1 komentarz:

  1. Haha by określić, że nie jestem robota musiałam wybierać jajka ;D A że ja spaczony umysł, tu pony i pani w bikini, tu jajka ;o
    Może go jeszcze wyglancują i wypucują jak będzie jakaś kolejna część ;D


    Choć potrafię doić to krowy nie mam. Na upartego, na trawę wraz z deszczem również trafia chemia - wszystkie spaliny nie idą w nicość. Więc krowa je sobie trawkę z chemią i mleko pewnie też coś tam z tego ma. Więc nie ma teraz nic bez chemii. Więc zrób mi przyjemność i przyjmij tę łyżkę miedzy swe wargi.

    OdpowiedzUsuń