17 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Jezu, ale chomika z niego zrobili ;o Chomikowy żul ;o Aż mi go szkoda...
Teraz ma pewnie branie, coraz więcej plus size modelek jest xD
/To ujęcie jest tak przeokropne, że wybrałam je z pełną premedytacją. Dodali tam panu Stanowi dziesięć lat i dziesięć kilogramów.
/Bertha potrafi zwiększać swoją masę, a tym samym siłę. Normalnie wygląda tak.
Ale raz cheat meal możesz mieć, więc masz tu łyżkę xD
/Naprawdę nie jadam takich rzeczy. Staram się unikać tego jak tylko mogę, szczególnie, że przez pewien czas miałem drobne problemy z energetykami i alkoholem. Wpakowałem w siebie wtedy tyle chemii, że teraz trzymam się od tego jak najdalej.

3 komentarze:

  1. Bucky o dodanie lat nie powinien być obrażony - i tak wygląda wciąż młodziej.
    Kucyk na święta dla pani w bikini.. Chyba nie chcę wiedzieć więcej xD - to nie miejsce na tego typu rozmowy xD


    Ale to jest inna chemia niż w tamtych drinkach.. No powiedz "aaaa" bo samolocik leci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N wybierałam zdjęcia na których są jajka.... XD

      Usuń
  2. Ee usunęło mi komentarz?
    Bucky nie powinien być zły - i tak wygląda wciąż młodziej niż ma lat.
    Kucyk dla pani w bikini xD chyba nie chcę wiedzieć więcej xD ale to juz nie miejsce na taka rozmowę xD


    Ale to nie taka chemia jak w tamtych drinkach. Powiedz "aaa" samolot leci!

    OdpowiedzUsuń