17 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Tak na pocieszenie: [link] pewnie by się nie obraził xD Jestem ciekawa czy inni też są "pomocą kuchenną" xD
Właśnie - jest przeźroczysta, wygląda jakby była ciężka a nie widać nic ;o Ciekawe co przemyca xD A jeśli lodówka to źródło światła?
/Fakt, raczej by się nie obraził - klik :P Ale taki Wolvie też przydałby się w kuchni, w końcu nikt nie siekałby tak jak on.
/Można by snuć tutaj różnorakie teorie, ale i tak pewnie na końcu okaże się, że zwyczajnie skoczył po ziemniaki na pobliski bazarek, który było widać na innych fotkach. A ciekawe jest też to, że na ujęciu z pierwszego zwiastuna niczego w ręce nie trzymał. 
Nie bądź już taki skromny.
Nie wiem, czy byś chciał, ale on pewnie Ci wybaczył- pewnie był przygotowany na to, że jak to się wyda to grozi mu śmierć. Pomściłeś go, czy jeszcze nie?
A jak o to pierwsze?
/Nie jestem skromny, jestem zwyczajnie szczery, a to różnica.
/Ta, bo jak mógłby nie wybaczyć mi wyrżnięcia całej swojej rodziny, nie? Po kolei, z upewnianie się, że wszystko dokładnie widział, i że ten obraz wyrył mu się pod powiekami. I to jest jedna z tych rzeczy, o których sumienie nie pozwala mi zapomnieć. I nawet gdybym chciał się za to zemścić, nie miałbym możliwości. Minęło kilkadziesiąt lat, tamci ludzie już dawno nie żyją albo dogorywają. A zabicie tych drugich byłoby raczej dobrym uczynkiem, nie zemstą.
/To drugie chyba? Zresztą nieważne. Jeśli miałbym wymieniać ludzi, którzy nie żyją, a brakuje mi ich, lista byłby zbyt długa. 

1 komentarz:

  1. Z jego zdolnościami to ciasto musi być pyszne xD
    Haha Wolvie mistrz siekania sałaty xD
    Pewnie zgłodniał podczas nagrywania i scena musiała zostać powtórzona xd


    Dobrze Dziadziu <3
    Był wierzący?
    Zawsze możesz stworzyć nową rodzinę/przyjaciół, którzy będą żyć.

    OdpowiedzUsuń