17 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Jakie dziwne rzeczy?
On ma znaczną nadwagę! Musi przejść na warzywka i koktajle ;D Herbatki oczyszczające.. 
/Po przeczytaniu "przecież on nie będzie z ludzi ciast robi", zaczęłam wyobrażać sobie Wade'a piekącego specjalny placek dla Francisa. W swoich crocsach. 
/W Marvelu niemal każdy facet ma nadwagę, a kobieta niedowagę. Tak według nich wygląda kobieta mierząca 178 cm i ważąca przy tym 46 kg. A o to Bucky Barnes, który też mierzy ponoć 178 cm, a waży ponad setkę - klik. I to ona ma większe mięśnie nóg.
Zazwyczaj kiedy mówimy, by ktoś czegoś nie zrobił to on robi dokładnie to, czego ma nie robić? Nie wiesz o tym? Rozchmurz się Słoneczko.
Niemniej - swoje odpokutowałeś.
A już chciałam kota Ci dać.
/Rozchmurzę się, jeśli przestaniesz nazywać mnie pieprzonym Jimmy'm. Nienawidzę tego.
/Zależy od której strony na to patrzeć.
/Zapominam nakarmić samego siebie, więc radzę nie dawać mi pod opiekę żywych stworzeń. Nie skończy się to dobrze dla żadnej ze stron. Poza tym, padł mi nawet kaktus.

1 komentarz:

  1. Dobrze, że w cocsach a nie nimi xD Oj tam, nie spisujmy go na straty po całości xD
    Może oni jakiś inny przelicznik BMI mają? ;o Jestem ciekawa jakbym ja wedle nich wyglądała ;o
    Haha już wiesz, co myślę o tej lalce xD


    Nic przecież nie mówię już.
    Mam lody mogę się podzielić - o smaku kukułki, toffi i śmietankowe. Których Ci nałożyć?

    OdpowiedzUsuń