17 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Jak to w reklamie- "Czekoladaaaaaaa" xD przecież on nie będzie z ludzi ciast robić. Skoro jest twarzą kampanii przeciw rakowi piersi to książki kucharskiej również może zostać xD
A może Wolvi chce być fit? I iść za moda na zielone?;p
Najpierw masa później rzeźba xD choć tu odwrotnie xD 
/Nie o takiej zawartości myślałam, ale dziękuję, teraz wyobraźnia podsuwa mi dziwne obrazy.
/Tja, Wolvie zostanie fit. Toć on ma nawet nie metr sześćdziesiąt w kapeluszu i waży ponad sto trzydzieści kilo. Samo przejście na warzywka niczego nie zmieni :P
Jimmy, Jimmy!
Ah, nie wiadomo co tam w nim naprawdę było. 50 na 50 że wybaczył bądź nie. Ale bądźmy optymistami. To było Twoje stare i inne życie.
Boisz sie? Że odejda, albo że nikt nie będzie chcieć?
/Nazwij mnie tak choć jeszcze raz, a naprawdę się zezłoszczę. A tego nie chcesz, wierz mi.
/Stare i inne, ale nadal moje. Bez wątpienia znałem go jednak lepiej od ciebie i mogę ocenić, że nawet jeśli cudem wybaczyłby mi, że zabiłem jego, bo jako mój dowódca doskonale wiedział o programowaniu, nigdy nie podarowałby mi śmierci swojej rodziny. Takich rzeczy się nie wybacza. Nigdy i nikomu. 
/Nie lubię się przywiązywać. Do nikogo i niczego. I tyle.

1 komentarz:

  1. Jakie dziwne rzeczy?
    On ma znaczną nadwagę! Musi przejść na warzywka i koktajle ;D Herbatki oczyszczające..



    Zazwyczaj kiedy mówimy, by ktoś czegoś nie zrobił to on robi dokładnie to, czego ma nie robić? Nie wiesz o tym? Rozchmurz się Słoneczko.
    Niemniej - swoje odpokutowałeś.
    A już chciałam kota Ci dać.

    OdpowiedzUsuń