28 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Chciał ją uczyć życia, trzeba to docenić.. Ktoś inny, gorszy mógł to zrobić. xD
To on? Wiesz, ja go znam z filmu ;o Więc inny obraz mam przed oczami xD
/No fakt, bo morderca-legenda z metalowym ramieniem i wypranym mózgiem to wręcz idealny kandydat. Bo pamiętajmy, że Bucky był wtedy Winter Soldierem, a nie uroczym sobą. A poza tym, Natasha wtedy zdążyła już zajść w ciążę z jakimś żołnierzem służącym na froncie wschodnim (tak go pamiętała, że jego imię chyba nawet nie padło), więc jeśli już to raczej ona mogła nauczyć czegoś Bucky'ego. Bo po fandomie chodziły teorie, że to właśnie ona była jego pierwszą. W końcu Bucky spadł z pociągu, gdy miał dziewiętnaście lat, a przedtem większość życia spędził w wojsku, wychowywał się tam, a potem trafił na wojnę.
/Yep, to on. Powiem ci jeszcze, że to w komiksach wyglądało tak. To dopiero jest różnica.
Kocham Cię bardziej niż wczoraj a mniej niż jutro.
A skąd wiesz, że to nie jutro będziesz kochać mnie mniej dziś?

1 komentarz:

  1. Wszystko co napisałaś sprawiło, że nie lubię jej jeszcze bardziej xD szkoda bambino, ale nie urodziła co? Może w ten sposób chciała właśnie obudzić jego "dawne ja".
    Eee kojarzy mi się to ze zbirami ze Scooby-Doo ;o może chciał zmienić bajkę xD





    Bo wiem.

    OdpowiedzUsuń