28 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Mój błąd! Ona jest Romanov xD A już, że nazwiska takie podobne, a jednak nie xD
Red Room? Okej. Pocieszna nazwa, taka słodka i niewinna...
Te pająki to te ktosie? [link] różki fajne :)
Ligę Młodych oglądasz?
Wy z Bucky'm to jednak jakaś symbioza jest xD
/Próbowałam rozgryźć to, na jakiej zasadzie ich skojarzyłaś, ale przyznaję, że nie wpadłam na to, że chodziło o nazwiska :P
/Red Room to program szkoleniowy Departamentu X (komórki KGB), w którym szkolono dzieci na "szpiegów" (żadni z nich szpiedzy, tak naprawdę to zwykli zabójcy przeszkoleni w sztuce szpiegostwa). W Programie Black Widow brały udział dziewczęta - wybierano dwadzieścia osiem osieroconych (czasem umyślnie pozbywano się ich rodziny) dziewczynek i uczono je baletu (dla dyscypliny) oraz walki i zabijania. Adeptkami Red Roomu są m.in. Natasha Romanoff (w komiksach i MCU), Dottie Underwood (w MCU), Ava Orlova (teoretycznie w MCU), Yelena Belova (w komiksach) i Ninotchka (w komiksach). W Programie Wolf Spider (który nie ma nic wspólnego z wilkołakami ;) udział brali chłopcy. Adeptem był m.in. Niko Constantin. W obu programach nauczycielem był Winter Soldier. Departament X był odpowiedzialny też za m.in. Projekt Zimowego Żołnierza i za Projekt Zephyr, którego adeptem był m.in. Leo Novokov.
/I nope, nie oglądam. Ostatnio to właściwie prawie nic nie oglądam.
Dzięki, to też zrozumiałam. Luzuj gacie bo noc idzie, nie ładnie z jadem chodzić spać xD
/Przyznaję, że nie rozumiem o co ci teraz chodzi.
 
A Ameryka słynie z psychoterapeutów, na pewno i dla przyjaciół tj Steve i Bucky'ego by jaką terapię zrobili i byłoby cacy. Wgl to mi się też pokojarzyło z "wywalaniem" postaci z serialów jak już wątków nie było jak ciągnąć. I nagle ktoś znika, nikt nie wie gdzie i dlaczego. Tu chociaż jakiś powód jest. 
/Naprawdę nie podoba mi się takie zakończenie. Wyjdę z kina przed końcem napisów i będę udawać, że nic nie wiem o tej scenie. Tak, to dobre wyjście :P 
/Pan Stan ma kontrakt na jeszcze sześć filmów, więc raczej mają jakiś pomysł na postać Bucky'ego, ale nie podoba mi się strona, w którą to idzie.

1 komentarz:

  1. Oj tam, tu R tam R jak drużyna R xD Tylko kota brak, ale pewnie ten też by się znalazł.. xD
    Taka "burdel.." nazwa... Ale! Bucky miał swoje dzieci :D W sensie, szkolił ich na morderców ale na ten czas to byli jego wychowankowie ;D Ninotchika ma dobry szpagat! Podziwiam xD Zdjęcie dałaś takie że aż nie wiedziałam na czym mam skupić oczy, czy na jej szpagacie czy na twarzy czerwonego ;D
    Też nie oglądam xD


    Z ironią odpowiedziałeś "doprawdy", wyczułam ją, stąd moja troska byś mniej jadu na noc miał.



    Haha albo zadzwoń do mnie i zagłusz wszystkim xD
    Zaś go pewnie odmrożą po X latach.. A może będzie jak z powrotem Sherlocka? W sensie, tu go zamrażają, by zaraz odmrozić bo tylko on może zaradzić xD

    OdpowiedzUsuń