27 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Haha toż to ja u niego jestem na czarnej liście, mogę tylko pytać o okres kwarantanny xD
Rumlow kojarzy mi się z Czarną Wdową ;o Nie wiem czemu xD taki Czarny Wdowiec xD
/A tam, każdy jest u niego na czarnej liście. Zwłaszcza ja :P Za to wieczne wpychanie go w jakieś bagno.
/Rumlow to raczej nie ma zbyt wiele wspólnego z żadną Black Widow. Jeśli chodzi o męskie odpowiedniki Wdów, byli nimi adepci projektu Wolf Spider, których także trenowano w Red Roomie.
Dobrze, rozumiem..
Doprawdy?
 Ach, ale mógł nie uszanować i zaciągnąć w stronę łó..słońca!
Ta końcówka jest dla mnie taka "nie wiemy co z Tobą zrobić, ale nie możemy Cię uśmiercić to Cię zamrozimy"
/Nikt nie szanował zdania Bucky'ego przez ostanie siedemdziesiąt lat, więc osobiście podziwiam Steve'a za to, że dał radę zrobić to w tym przypadku. Ale jednocześnie jestem zła i na Steve'a, i na samego Bucky'ego, ponieważ mogliby starać się znaleźć jakieś inne rozwiązanie. Ale to będę oceniać dopiero po seansie, czyli po siódmym maja.
/I teraz to "Bucky nie ma przyszłości" braci Russo nabiera innego znaczenia :/

1 komentarz:

  1. Mój błąd! Ona jest Romanov xD A już, że nazwiska takie podobne, a jednak nie xD
    Red Room? Okej. Pocieszna nazwa, taka słodka i niewinna...
    Te pająki to te ktosie? http://vignette2.wikia.nocookie.net/marveldatabase/images/f/ff/Peter_Parker_(Earth-7085).jpg/revision/latest?cb=20091213203806 różki fajne :)
    Ligę Młodych oglądasz?
    Wy z Bucky'm to jednak jakaś symbioza jest xD




    Dzięki, to też zrozumiałam. Luzuj gacie bo noc idzie, nie ładnie z jadem chodzić spać xD




    A Ameryka słynie z psychoterapeutów, na pewno i dla przyjaciół tj Steve i Bucky'ego by jaką terapię zrobili i byłoby cacy. Wgl to mi się też pokojarzyło z "wywalaniem" postaci z serialów jak już wątków nie było jak ciągnąć. I nagle ktoś znika, nikt nie wie gdzie i dlaczego. Tu chociaż jakiś powód jest.

    OdpowiedzUsuń