27 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

5 kobiet mających humorki okresowe? Nie chce nic mówić, ale kobiety w stadzie się synchronizują i w tym samym czasie mają okres ;D Zauważyłam to w pracy a laski pracujące w sklepie 10 lat to potwierdziły xD Teraz zmieniłam pracę jak już z Bucky'm wiecie, biorę tabletki więc ciężko mi stwierdzić jak to inne mają xD Najwyżej będzie się powiększać, by was nie słuchać xd
Czuję się raźniej z tym, że nikt jej nie lubi xD
/Jeśli chcesz rozmawiać o takich rzeczach, oddelegowuję cię do Bucky'ego. On kocha takie pogadanki. Naprawdę, bo to jeden z tematów, które zwyczajnie go krępują, ponieważ na wierzch wychodzić zaczyna specyfika czasów jego młodości. Niby chłopak taki do przodu, niby potrafi mówić o wszystkim (i o niczym), ale każ mu użyć słowa "okres" w tym kontekście, a spali buraka.
/A nie, jednak ktoś ją lubi - taki Brock Rumlow/ Crossbones. Jej "prawdziwy mężczyzna". 
Wybaczający przytulas? Czy zrobić Ci jeść? 
Nie przytulam się i nawet nie tknę jedzenia, które zrobi ktoś inny. Nie jestem idiotą.

Pewnie do IW, ale..ale.. Steve zadba? Pewnie zadba o niego.. Albo w międzyczasie z tęsknoty, żalu etc będzie go chcieć z powrotem. Łatwo się poddał, nie podoba mi się to.
/Możliwe, że posiedzi tam do "Black Panther", co byłoby całkiem logiczne. Ale to i tak dobre dwa lata w kiro. Mało tam biedak przesiedział? Naprawdę musieli wpychać go tam ponownie? Nie mogli pozwolić mu na to, by poszedł za rączkę (bo tylko jedna mu została...) ze Steve'm w stronę zachodzącego słońca? No nie, nie mogliby, bo to Bucky. Mówiłam, że on nie dostanie happy endu.
/Tak naprawdę to Steve nie miał tutaj nic do gadania. Było to dla niego trudne, ale uszanował decyzję Bucky'ego.  

1 komentarz:

  1. Haha toż to ja u niego jestem na czarnej liście, mogę tylko pytać o okres kwarantanny xD
    Rumlow kojarzy mi się z Czarną Wdową ;o Nie wiem czemu xD taki Czarny Wdowiec xD

    Dobrze, rozumiem..


    Ach, ale mógł nie uszanować i zaciągnąć w stronę łó..słońca!
    Ta końcówka jest dla mnie taka "nie wiemy co z Tobą zrobić, ale nie możemy Cię uśmiercić to Cię zamrozimy"

    OdpowiedzUsuń