27 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Spojlery widziałam, że masz do CW xD Lubię je xD tj spojlery xD 
Haha Girl Power! Zapanowałabyś dość szybko nad światem xD Z Dwójką bym rozmawiała, gdyby nie musiała walczyć xD Myślałam, że dasz Bucky'ego a tu zonk xD Nie ma xD Haha a teraz tak 5tkę znielubiaonych bohaterów znajdziesz?
Czemu DC tak działa? Za dużo/mało efektów? 
/Ta, mam spojlery i to takie, które całkiem zepsuły mi dzień. Dodałam filmik na końcu notki.

Lubię Bucky'ego, ale trzeba myśleć strategicznie. To tylko silny facet z metalową ręką. Każ mu walczyć z Magneto i po nim. I dopiero teraz zauważyłam, że Erik w tym top 5 to taki ma... duży rodzynek :P

I miał być top 5, ale na myśl przychodzi mi tylko top 3:
1) Natasha Romanoff aka Black Widow
/Za całokształt. Po prostu jej nie trawię.
2) Loki
/Tak w sumie to jak wyżej. Komiksowy Loki nie dorasta temu filmowemu do pięt.
3) Synthia Schmidt aka Sin
/Świrnięta laska, która kilkukrotnie próbowała zabić Bucky'ego.

/A jeśli chodzi o DC - po prostu ich styl nie przypadł mi do gustu i o wiele bardziej wolę Marvela.
Wybaczysz? Smutno mi.,
Zastanowię się. Może.

PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ SPOJLER DO CA:CW!

No i co ja będę miała teraz zrobić z tym blogiem, co?

1 komentarz:

  1. To na pewno tylko tymczasowo.. Tymczasowo, tak.

    Trochę mu współczuję, chyba że super dziewczyny nie mają okresu xD
    I w top 3 też jeden rodzynek, coś Ty tak na te baby się uwzięła?
    Ostatniej też nie lubię.



    No ej...

    OdpowiedzUsuń