27 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Trochę mu współczuję, chyba że super dziewczyny nie mają okresu xD
I w top 3 też jeden rodzynek, coś Ty tak na te baby się uwzięła?
Ostatniej też nie lubię. 
/Pozwól, że dyskusję o spojlerze przerzucę na koniec notki. Nie chcę, żeby ktoś przypadkowo się na to natknął.

/A tam, facet da radę. W końcu jest nieśmiertelny, więc go to nie zabije :P 
/Znowu nie zrobiłam tego celowo. Jakoś tak samo mi się ułożyło, że na myśl przychodzą mi dziś same kobiety. A Sin raczej nikt nie lubi, bo - przepraszam za wyrażenie - ale babka jest zdrowo pieprznięta.
No ej...
Co "no ej"? Pytałaś się, czy ci wybaczę, wiec mówię, że się zastanowię. Nie jestem aż taki łatwy.
To na pewno tylko tymczasowo.. Tymczasowo, tak.
/To koniec filmu, więc "tymczasowo" oznacza dla niego kilka lat, aż wyciągną go stamtąd przy okazji IW. Więc albo będę musiała a)zawiesić bloga, bo kanon b)przerzucić się na inną postać, bo kanon c)olać tą scenę i udawać, że ten Misiek ma się dobrze. I o, zobacz, uśmiecha się:
Dzięki, Marvel, no naprawdę dzięki. 

1 komentarz:

  1. 5 kobiet mających humorki okresowe? Nie chce nic mówić, ale kobiety w stadzie się synchronizują i w tym samym czasie mają okres ;D Zauważyłam to w pracy a laski pracujące w sklepie 10 lat to potwierdziły xD Teraz zmieniłam pracę jak już z Bucky'm wiecie, biorę tabletki więc ciężko mi stwierdzić jak to inne mają xD Najwyżej będzie się powiększać, by was nie słuchać xd
    Czuję się raźniej z tym, że nikt jej nie lubi xD



    Wybaczający przytulas? Czy zrobić Ci jeść?



    Pewnie do IW, ale..ale.. Steve zadba? Pewnie zadba o niego.. Albo w międzyczasie z tęsknoty, żalu etc będzie go chcieć z powrotem. Łatwo się poddał, nie podoba mi się to.


    OdpowiedzUsuń