30 maja 2016

O.

Nazwa ładna i oddaje to, że właściwie to do wszystkich postaci, no prawie można tu w odpowiednim czasie zadać pytanie. Jestem już w domu i teraz widzę obrazek pod informacją z notkami! Jestem zachwycona! To prawie jak serduszko! <3
A może on po prostu lubi być ściśnięty? Wiesz, jakieś smutne przyzwyczajenie? Albo i chciał popodziwiać bary Steve xD
Twarz idealnie oddaje przerażenie, uniesiona dłoń sugeruje, że boi się tak iż chce się poddać. Albo wierzy, że trafi xD
Więc gorąco myślisz xD
/Nie wiem, jak blog musiałby się nazywać, by nazwa obejmowała wszystkie postaci, które się tutaj przewinęły. "Aks Team Cap and friends" :P? Poza tym, nie da się ukryć, że Bucky jest tutaj najbardziej uprzywilejowany. I najbardziej obrywa.
/A nie miałby czasem lepszego widoku na bary Steve'a, gdyby siedział za Samem, nie za swoim obiektem zainteresowania? Tak widziałby go z profilu. I przynajmniej mógłby oddychać.
/Spójrz na to, a potem na to. Przypadek :P?
Zakradanie się za Bucky'm? Pytanie Bucky'ego czy czegoś mu trzeba? 
/Nawet gdybym chciał podkraść się do Bucky'ego, nie dałbym rady tego zrobić. On zawsze wie, kiedy się zbliżam. Cóż, zawsze wie, kiedy ktokolwiek się do niego zbliża. Sam za to porusza się tak cicho, że zawsze potrafi mnie zaskoczyć.
  Skoro nie pamiętasz tego kim byłeś, to mogłeś się poczuć nastolatką. 
/Wbrew pozorom, nie jestem kretynem i potrafię zauważyć różnice pomiędzy dorosłym facetem a nastoletnią panienką. Mogłem nie do końca pamiętać kim jestem, ale oczy miałem. Pewnych różnic nie da się nie zauważyć.

1 komentarz:

  1. No właśnie zauważyłam jakieś "sado maso" podejście Twoje do niego ;D Wielbisz, ale dokopiesz :D No cóż, różne miłości mają różne oblicza :D
    Może on już chciał mieć wprawę w przytulaski ze Steve'm? Pewnie on jak obejmuje to też "przydusza" xD
    Już wiemy, kto był inspiracją Sebastiana Stana.. Jak chce mogę mu swojego aspołecznego kota wysłać xD
    https://www.instagram.com/p/BF9qVexQrYu/

    Bo po prostu nie chce być zauważonym. Ale może i lepiej, że nie dajesz rady się zakradać do niego, byłbyś już zwykłym stalkerem, a tak Bucky może się przygotować na ciebie ;D


    Sprawdzałeś, czy wszystko masz?

    OdpowiedzUsuń