4 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

V mi się czasem nie wbija - kiedyś czyściłam klawiaturę i ten klawisz mi się "rucha" xD Haha jak będzie czas to może uda mi się do nich wrócić i poprzypominać sobie ;D Chyba, że fanów zagłuszą portfele żółtodziobów? Choć może nie ma co krakać?

Oh, jak wpisałam sobie w google grafikę to mi pokazało ciemnoskórego koszykarza.. Ale dodałam "Bucky" i już mam ;D James taki kobiecy się wydaje przy Sebku.. Ale to: [link] nie wiem jakich słów użyć, by oddać to co wzbudzają we mnie ci panowie. 
/Kiedyś próbowałam wrócić do tych kreskówek, ale niestety nie robią już takiego wrażenia jak kiedyś. Ale gorzej było, kiedy po latach próbowałam odświeżyć sobie Power Rangers :P
/Póki co Red Hulk raczej się nie pojawi, więc lepiej zostawić temat w spokoju, bo naprawdę wykraczemy.

/Osobiście naprawdę lubię pana Younga, bo jest świetny (i niedoceniony) w tym, co robi, a do tego jest wielkim fanem WS. Dlatego ciągle podkreślam, że znaczna większość badassowych scen Wintera to zasługa właśnie tego pana, bo on nie tylko je grał, ale też osobiście wymyślił sporą część z nich, bo zajmuje się choreografią walk.  
C: Czy któryś z was wie co to "skromność"? 
/Nie wiem jak reszta z nas - kimkolwiek jesteśmy ci "my" - ale ja jestem bardzo skromny. 
Oj tam Kochanie, nie ma czego się wstydzić.
/Moja droga, a rodzice wiedzą, że nazywasz kochaniem dziewięćdziesięcio cztero letniego gościa z demencją? To nie wypada.

2 komentarze:

  1. Zawsze mnie wkurzało, że Czerwony był z Różową a nie z Żółtą... xD No ale cóż xD Zawsze tak jest, teraz mnie żarty nie śmieszą ze Scooby Doo a to ulubiona bajka jest xD Ale oglądając skupiłabym się na moich brakach, więc pewnie źle by nie było xD
    Czyli prawdziwy fan ma zaszczyt grać. To musi być dla niego świetną przygodą ;D


    C: Kim jesteś i czym się zajmujesz? ;D



    Moich rodziców już nic nie zdziwi.. Gdybym ci powiedziała, co moja mam oglądała to byś już leciał po wodę święconą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Widziałaś Chrisa tańczącego u Ellen?:d

    OdpowiedzUsuń