4 maja 2016

Stuckyholiczka

Bleh. Jestem zdania, że nawet gdy mnie coś nie interesuje to i tak warto się z tym pobieżnie zapoznać. Tym bardziej jak idę na film, który jest na bazie czegoś. Ale ludzie są leniwi z nieustającym brakiem czasu..
Miodzio <333333333333
Przecież zawsze myśli o Bucky'm więc może to być jako obiekt westchnięć.
/W przypadku Marvela zapoznanie się z uniwersum jednak nie jest tak proste, bo filmów jest zbyt dużo, a przy streszczeniach pominięte jest naprawdę wiele. Więc akurat tutaj mogę zrozumieć, że komuś się nie chce.
/Steve myśli o Bucky'm, Bucky myśli o Steve'ie, ale niestety obiekt westchnięć, obiektowi westchnięć nie równy. Chociaż ja i tak swoje wiem.

/I pozachwycaj się ze mną nad Bucky'm kradnącym motor w zwolnionym tempie - klik.
Dobrze, żaden problem James.
Już któryś dzień z rzędu kobiety się ze mną zgadzają i przyznają mi rację. Jakiś cud.
 

3 komentarze:

  1. No tak, im więcej tym gorzej. Sama tylko parę obejrzałam.. Iron Mana, coś z Pajączkiem, CA, więcej nie kojarzę a i X-man'ów. Więcej człowiek kreskówek zna (myślę o sobie) a to też lata temu.. A i Dardevila xD
    Ten rozkrok! Te mięśnie ud! Szkoda, że nie ma przybliżenia na włosy! Na pewno idealnie się ułożyły!



    Hah, odkrywamy Twój urok? Albo Twój kobiecy pierwiastek xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się nie dziwię, znam sama tylko o Pajęczaku, Dardeilu, CA, X-Menów, choć i tak bardziej gdzieś się w kreskówkach siedziało (starszy brat xD) to jakby mnie o coś pytać to pozapominałam xD
    Fanów ich relacji chociaż (aż) tyle zadowoli xD

    ! Te udo! Wuhuhuhu! Szkoda jednak, że nie dali przybliżenia na włosy :( Ale rozkrok wynagradza xD



    Może dostrzegamy Twój urok, bądź pierwiastek kobiecy?

    OdpowiedzUsuń
  3. PS
    Clint, jeśli miałbyś się opisać trzema pozytywnymi oraz negatywnymi słowami, jakie by one były?

    OdpowiedzUsuń