4 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Też się nie dziwię, znam sama tylko o Pajęczaku, Dardeilu, CA, X-Menów, choć i tak bardziej gdzieś się w kreskówkach siedziało (starszy brat xD) to jakby mnie o coś pytać to pozapominałam xD
Fanów ich relacji chociaż (aż) tyle zadowoli xD 
! Te udo! Wuhuhuhu! Szkoda jednak, że nie dali przybliżenia na włosy :( Ale rozkrok wynagradza xD
/Daredeil? Cóż, lepsza taka literówka niż "Daredebil", bo i z tym się spotykałam :P
Tamte kreskówki były naprawdę dobre i dość kanoniczne. W odróżnieniu do tych nowych, gdzie Hulk i Red Hulk (odwieczni wrogowie) są kumplami i działają w jednej drużynie. Jak dadzą coś takiego w filmach, fani ich wyklną bardziej niż przy twiście z Mandarynem.

/Muszę cię niestety zasmucić, ale to nie uda pana Stana, a pana Jamesa Younga. Stan występował tylko w tych scenach, gdzie widać twarz i ponoć nawet nie zbliżył się do prawdziwego motoru. I w sumie widać, że to nie Stan, bo uda są zbyt szczupłe. Nie bez powodu na tumblrze króluje przecież "beefy Bucky 4 ever" :P
Clint, jeśli miałbyś się opisać trzema pozytywnymi oraz negatywnymi słowami, jakie by one były?
/Pozytywne -wspaniały, niesamowity, wystrzałowy. A negatywne? Nie ma takich. Są trzy słowa?
Może dostrzegamy Twój urok, bądź pierwiastek kobiecy?
/Nie mam czegoś takiego jak kobiecy pierwiastek. Z urokiem też niestety ciężko.

1 komentarz:

  1. V mi się czasem nie wbija - kiedyś czyściłam klawiaturę i ten klawisz mi się "rucha" xD Haha jak będzie czas to może uda mi się do nich wrócić i poprzypominać sobie ;D Chyba, że fanów zagłuszą portfele żółtodziobów? Choć może nie ma co krakać?



    Oh, jak wpisałam sobie w google grafikę to mi pokazało ciemnoskórego koszykarza.. Ale dodałam "Bucky" i już mam ;D James taki kobiecy się wydaje przy Sebku.. Ale to: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/2e/96/9e/2e969e32859b6305a8896aaf9401723e.jpg nie wiem jakich słów użyć, by oddać to co wzbudzają we mnie ci panowie.



    C: Czy któryś z was wie co to "skromność"?




    Oj tam Kochanie, nie ma czego się wstydzić.

    OdpowiedzUsuń