11 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Hah, sama bym chciała być honorowym obywatelem ;D Niech Bucky korzysta ;D
Albo porządnej psychoterapii, najlepiej od samego Freuda, może mogliby go wskrzesić xD

Haha i to jego będą nosić na rękach? ;D Współczuję tej stoczni, od razu splajtuje za "dziwne" zniszczenia :D
I dobrze, bo taką Cię kochamy! 
/Bucky z tą swoją postawą pt. 3xN (No, Nope, Nah) raczej za bardzo to nie skorzysta :P
/A wyobrażasz sobie Bucky'ego, który dobrowolnie pójdzie porozmawiać z psychoterapeutą? Wiesz, w końcu ostatni, który został do niego przysłany, włączył w nim tryb WS.  

/Oj tam, Magento będzie bardzo pomocy przy jakimś wyładunku albo czymś w tym stylu.
A co było później? 
/Później myślałem o tym, jak się dostosować. Starałem się nie myśleć o tym wszystkim, co straciłem, bo było to po prostu zbyt bolesne. Tym bardziej, że ludzie, których straciłem, byli dla wszystkich wokół po prostu historią. 
Może być lepiej, James.. 
/Może być też gorzej.

1 komentarz:

  1. Może T'Challa ma jakiegoś poleconego psychologa, takiego co by Bucky nie wiedział, że jest xD


    Coś czuję, że to on obali "Żelazną Kurtynę", to na bank o to chodzi xD Mam jednak nadzieję, że nie ubiorą go jak się do nas Jared Leto wybrał xD


    Też jesteś swego rodzaju historią, ale.. Nie współczuję ci. Całe moje współczucie ma Bucky.




    Kochanie, nie mów tak. Wszystko idzie ku lepszemu. T'Challa krzywdy ci nie robi, pomoże ci, więc trochę optymizmu.

    OdpowiedzUsuń