11 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Temu Wakanda jest bogata - mieszkańcy zamiast na ciuchy i rozwój cywilizacji oddają wszystko władcy xD to wiesz, kraty z bambusa by stalowe o ramieniu nie przypominały xD
Faceci jakoś swoje terytorium muszą oznaczyć. Ale nie powiem - jestem ciekawa jak przedstawisz ich przyjaźń, a raczej powrót do niej.

Serio? Komunę u nas będą przedstawiać? Czy sam 89 rok i Wałęsę? :o
Pamiętaj że z nim i Ty się starzejesz xD 
/Wakanda jest bogata, bo na jej terenie znajdują się największe złoża vibranium. Także mieszkańcy nie tyle oddają coś władcy, co raczej coś od niego dostają, bo zwyczajnie Wakanda może sobie na to pozwolić. W końcu jest jednym z najbogatszych państw na świecie.
/Cóż, na pewno nie rzucą się sobie w ramiona, a Bucky w podskokach nie pobiegnie zakumplować się z resztą ekipy, która także pokocha go od pierwszego wejrzenia. Potrzebują trochę czasu.

/Nie wiem co dokładnie przedstawią, ale wiem, że Magneto ma ponoć mieszkać z rodziną w Polsce. Mógłby pracować w stoczni :P
/A tam. Może i będę starzeć się fizycznie, ale mentalnie zawsze zostanę na tym samym poziomie! 
Pamiętasz swoją pierwszą myśl po przebudzeniu?
/Rozbijałem samolot z myślą, że umrę, więc samo przebudzenie się było niemałym szokiem. Na początku myślałem nawet, że umarłem i obudziłem się po tamtej stronie. Potem miałem nadzieję, że to naprawdę moje czasy, że ktoś mnie wyłowił. A potem zacząłem dostrzegać te wszystkie różnice, ponieważ agentka, którą do mnie przysłano, wyglądała zupełnie nieprzepisowo. Nie ta koszula, nie ten krawat, niedopuszczalna fryzura. Ale nie przypuszczałem, że minęło aż tak dużo czasu.
Może się martwią w zbyt hm, rodzicielski sposób? Rogers może chcieć stracony czas nadrobić. Kiedyś zawsze byliście razem..
/Kluczowym słowem jest tutaj "kiedyś". Było minęło, wszystko się zmieniło. Byłby głupi, uważając, że wszystko będzie jak dawniej. Ale nie jest, więc się nie łudzi.

1 komentarz:

  1. Hah, sama bym chciała być honorowym obywatelem ;D Niech Bucky korzysta ;D
    Albo porządnej psychoterapii, najlepiej od samego Freuda, może mogliby go wskrzesić xD



    Haha i to jego będą nosić na rękach? ;D Współczuję tej stoczni, od razu splajtuje za "dziwne" zniszczenia :D
    I dobrze, bo taką Cię kochamy!

    A co było później?



    Może być lepiej, James..

    OdpowiedzUsuń