3 czerwca 2016

O.

Haha darmowe kwiaty, może jakaś darmowa wyżerka.. Żyć nie umierać xD
Ale za to z miłością, taki Winnie Poch ;D Steve może być jego Prosiaczkiem xD
No bo prawdą jest, że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Zapewne jeszcze jakieś inne pozytywy by się znalazły. 
/No ba, zawsze jest nadzieja, że załapie się na darmowe czekoladki albo inne słodkości. A potem zwala na to, że to przez ten metal jest taki ciężki. Jasne.
/Taki Bucky Bear :P A żeby było zabawniej - jego mama miała na imię Winifred, a więc w skrócie Winnie. A nie mówiłam, że to maminsynek?
/Ym, dzięki nim dłużej będzie piękny i młody :P?
Dobra, to może bez świeczek? 
/I bez kwiatów. Zdecydowanie bez kwiatów, bo to byłoby jeszcze dziwniejsze od świeczek. Przy nich zdarzało nam się jadać, gdy nie mieliśmy prądu, ale za to kwiaty Buck zanosił tylko swojej mamie lub Gail, nie mnie.
James?
/Nazywam się Bucky. James mi się znudził.

1 komentarz:

  1. Technika tak poszła do przodu, że ramię na pewno nie jest ciężkie. Tj wiem, że wtedy było dawno temu, ale na bank nikt nie chciał zrobić super żołnierza, który przegra z grawitacją bo za ciężki jest xD
    Haha wiedziałam, że taki wielki, napakowny zły ktoś musi być maminsynkiem xD
    Już mamy trzy pozytywy!


    No to może przypomnij mu te czasy bez prądu?


    Już mojego kochanego słoneczka, który promienieje nie mogę Jamsem nazywać? Spoko Bucky.

    OdpowiedzUsuń