14 czerwca 2016

O.

Wydaje mi się, że na internetach te relacje są wytłumaczone wystarczająco, ale.. Ja nie potrzebuję BDSM w ich relacji, wystarczy że są razem xD Haha oczywiście, że bym się nie pogniewała! Po zakończeniu chciałabym "spojler" jakby to z rozmachu wyglądało xD Weekend ze Stucky? *.* Nie pytaj mnie!
/Potrzebujesz lub nie, pojawiło się w wyzwaniach, więc nie ma zmiłuj :P Nie mam jeszcze pojęcia jak będzie to wyglądało, ale jakoś damy radę. I chyba połączę to z "Steve i Bucky odkrywają ff o sobie".
/Jak wyglądałoby to, co chciałam przez pomyłkę napisać na Asku? Steve po prostu wyrażałby się o Bucky'm w odrobinę inny sposób.
/I okej, a więc ten weekend należeć będzie do Stucky.
Czyli chciałeś być poniekąd Robin Hoodem, a zostałeś Ant-Manem.. Lepszy taki los niż więzienie, czy praca niewolnicza..
Co wy wszyscy macie do Tony'ego? Ale fakt, "ratowałeś" i sobie cztery litery..
Oj, to przepraszam wasza wysokość.
/Nie porównałbym się do Robin Hooda. Nie chciałem zabierać bogatym i dawać biednym, chciałem po prostu dać ludziom to, co im się należało, ale nie zostało im dane. 
/Pym ciągle powtarzał, że Starkom nie można ufać, więc się "trochę" uprzedziłem. A że spotkałem go w takich, nie innych okolicznościach, tylko się w tym utwierdziłem. W celi, do której mnie wpakował, mogłem sporo o tym porozmyślać.
Hah, może się w końcu zlitował?
/Może. Ale taka litość z jego strony zdecydowanie mi nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie, cieszy mnie to, że nie jestem mu aż tak obojętny, skoro się nade mną zlitował. 
Uwierz mi, że jest..
/Uwierz mi, że nie jest. Bo nie. 

2 komentarze:

  1. To poszperam w internetach jakoś jutro pracy. Choć może źle trafiłam.. Bo jednak uległość na jakiej ma się takowy związek opierać może się Buckyemu kojarzyć z uległością Hydrze.. A tego by się nie chciało otrzymać xD a fizyczna uległość to też jakby miał się karać tym. Także chyba zrezygnuję, no chyba że to jakoś połaczysz z odkrywaniem fiku a przecież oni mogą albo próbować albo komentować xD
    Awwww, aż bym poczytała xD


    A Pym miał uprzedzenia, bo? Wiesz, Pym chyba nie do końca był tym "dobry" skoro trafiłeś za kratki? Choć wiem, że nie ma ludzi końca całkowicie dobrych..


    Możesz coś słodkiego i miłego powiedzieć o Bucky'm?


    Esencja Twojej osobowości jest miodem na me serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy tak o nich myślę, to nie wiem czy bdsm jest czymś w co powinni wejść, w tych związkach chodzi o uległość, o oddanie pełnej kontroli stronie dominującej, a to się może Bucky'emu kojarzyć z Hydrą. Inna sprawa, gdyby tego naprawdę sam chciał xD Wtedy to jak najbardziej xD Haha no wiesz, oni nie muszą naśladować ff a tylko komentować xD
    Awww aż by się chciało poczytać! <3
    Jak dobrze, że tylko w niedzielę mam na uczelni <3

    A czy ktoś zadbał o ciebie w ten sposób, że chciałeś tak zrobić? Czy po prostu pod wpływem chwili? A to Pym był po "dobrej stronie"?


    Steve, powiedz coś miłego i słodkiego o Buckym...


    Kwintesencja twojej osobowości jest miodem na moją duszę

    OdpowiedzUsuń