17 czerwca 2016

O.

Oj tam, mogą połączyć Chanukę z resztą xD Na wszystko znajdzie się miejsce! Ale idealnie odgadłaś co miałam na myśli <3 więc skoro obie to widzimy, to coś w tym jest xD
No tak, jedno słowo dobre a może być ci wszystko wybaczone ;D Ale złego słowa w tej sytuacji o T'Challi nie powinno się mówić, a jakieś wycieki o filmie o nim są?
No nie wiem jakbym miała dobrze robione ;o Przecież poleciałby za nim ;o 
/To długo będą świętować - w 2017 Chanuka zacznie się 12 grudnia (skończy 20), 25 jest Boże Narodzenie, potem 31 Sylwester. Później spokojnie też znajdzie się jeszcze kilka świąt w obu wierzeniach, więc zapowiada się długi urlop. I mam tylko jeden problem z tym pomysłem - kto pomógłby Bucky'emu się tak obwiązać :P? Wiem, że chłopak zdolny, ale sam się dokładnie nie zwiąże i nie poplącze ładnych supełków.
/Na razie ogłaszają tylko aktorów, którzy zagrają główne postacie. Prawdopodobnie Michael B. Jordan (ten, który grał Ludzką Pochodnię) zagra przeciwnika Pantery.
/Chociaż staram się to usprawiedliwić, doceń mnie!
A co o nich myślałeś co się spełniło, a co było inne od twoich wyobrażeń? 
/Cóż, połowa Avengerów próbowała mnie pojmać i wsadzić do więzienia, kilku mnie obiło, jeden z idolów z dziecięcych lat okazał się legendarnym zabójcą, więc tak, to można uznać za "inne od moich wyobrażeń". A takie samo? Kapitan Ameryka to... totalnie Kapitan Ameryka, a Avengers wymiatają. Tak w skrócie.
Na razie? To co chcesz od niego jeszcze?
/Chciałbym, żeby z czasem to "trochę" zmieniło się na "w pełni". I żeby kiedyś znów uważał mnie za przyjaciela. Nie dziś, nie jutro, nie za miesiąc, ale kiedyś. I on, i ja będziemy żyć... trochę dużej, więc mamy czas.
Wiem, że to nie tak działa, ale co ty o tym myślisz?
/Ym... Myślę, że to tak nie działa? Bo poważnie, co mam myśleć?

1 komentarz:

  1. Tyle lat świąt nie obchodzili a ta im będzie jeszcze wytykać, okropna jesteś! ;p
    Nie musi się cały obwiązywać xD
    Czyli taka cisza przed burzą plotek..A będąc przy plotkach, co myślisz o związku Toma Hiddelstona z Taylor Swift? xD Może zagra jakaś piosenkę do filmu?:D
    Doceniam! xD

    Jesteś totalnie fanem!

    Haha no Steve sam się przekonałeś że od życia nie zawsze dostajemy to czego chcemy..

    No co sądzisz o uczuciach osób względem ciebie?

    OdpowiedzUsuń