17 czerwca 2016

O.

Tyle lat świąt nie obchodzili a ta im będzie jeszcze wytykać, okropna jesteś! ;p
Nie musi się cały obwiązywać xD
Czyli taka cisza przed burzą plotek..A będąc przy plotkach, co myślisz o związku Toma Hiddelstona z Taylor Swift? xD Może zagra jakaś piosenkę do filmu?:D
Doceniam! xD
/Ja zwyczajnie martwię się o to, żeby się nie przejedli, bo potem nie zmieszczą się w mundury. No dobra, Bucky się zmieści, bo ma kilka numerów za duży. Tak asekuracyjnie :P
/Jakoś nie śledzę plotek z życia osobistego marvelowskiej obsady, więc niewiele myślę. Jeśli pan Tom jest szczęśliwy, tylko winszować. Ale Thora 3 w rytmach piosenek tej pani oglądać bym zdecydowanie nie chciała.
/Nie wystarczająco :(!

+ Zacząć weekend ze Stucky już teraz, czy poczekać do jutra?
Jesteś totalnie fanem!
/Jestem! I to największym. Jakieś wątpliwości?
Haha no Steve sam się przekonałeś że od życia nie zawsze dostajemy to czego chcemy.. 
/Przekonałem się o tym, już dawno. Choćby wtedy, kiedy obudziłem się w dwudziestym pierwszym wieku. To chyba najlepszy przykład, choć znalazłoby się sporo innych, wcześniejszych lub późniejszych.
No co sądzisz o uczuciach osób względem ciebie?
/Uważam, że "kochanie" kogoś, kogo się na oczy nie widziało i kogo się nie zna, jest durnotą. Zwłaszcza kiedy ten ktoś jest mordercą. 

2 komentarze:

  1. A serum nie działa na ich metabolizmy przypadkiem? Poza tym pewne czynności takie jak chodzenie po mieszkaniu, mycie zębów spala kalorie.. xD
    Haha ja też i nawet nie wiem kto ma żonę/męża/dziewczynę/chłopaka/dzieci/kota bądź psa.. Wiem tylko tyle że Sebcio ma koło/po 30tki xD Haha nie chciałabyś Loki'ego mordującego połowę Ziemi do piosenki "shake it of"? xD
    Uratowałabyś ich zgrabnym opisem!

    W Diversie jak pracowałam to weekend zaczynal się o 15 w piątek xD

    To że ja jestem większym xD


    Jakich?


    Witaj w 21 wieku, tu dziwne rzeczy są normalnością, Ziom.

    OdpowiedzUsuń