17 czerwca 2016

O.

A serum nie działa na ich metabolizmy przypadkiem? Poza tym pewne czynności takie jak chodzenie po mieszkaniu, mycie zębów spala kalorie.. xD
Haha ja też i nawet nie wiem kto ma żonę/męża/dziewczynę/chłopaka/dzieci/kota bądź psa.. Wiem tylko tyle że Sebcio ma koło/po 30tki xD Haha nie chciałabyś Loki'ego mordującego połowę Ziemi do piosenki "shake it of"? xD
Uratowałabyś ich zgrabnym opisem!

W Diversie jak pracowałam to weekend zaczynal się o 15 w piątek xD
/Zero chodzenia, zero mycia zębów... Chociaż nie, to niech lepiej robią, ale poza tym mają tylko leżeć, pachnieć i ładnie wyglądać! Bucky to zwłaszcza. Niech lepiej nie rusza nigdzie tyłka, bo jeszcze coś sobie zrobi.
/Ja wiem, że pan Grillo ma psa, i to bardzo ładnego psa (klik takie aww, bo szczeniaczek). Reszta mnie nie obchodzi, byleby się krzywda nikomu przez nich nie działa. A co do Lokiego - niech moje milczenie mówi samo za siebie.
/Ja nie do końca potrafię w opisy, więc wiesz. Nie bez powodu w moich tekstach nie ma opisów ludzi i miejsc :P

/A więc zaraz wrzucam info o Stucky.
Jakich?
/Byłem sierotą, bardzo chorowitym. Nie mogłem dostać się do wojska, potem przez długi czas robiłem za cyrkową małpę, zamiast za żołnierza, Mój przyjaciel zginął na moich oczach, ponieważ mimo serum super-żołnierza nie potrafiłem go uratować. Potem okazało się, że przeżył, ale wylądował w piekle, bo nie potrafiłem go uratować. Przespałem siedemdziesiąt lat. Wszyscy moi bliscy umarli, a ta jedna osoba, która pozostała, chyba wcale nie jest zbyt szczęśliwa z mojego towarzystwa. Hydra wciąż ma się dobrze, choć teoretycznie popełniłem samobójstwo, by jej plany się nie powiodły. Tyle przykładów wystarcz?
Witaj w 21 wieku, tu dziwne rzeczy są normalnością, Ziom.
/Mówisz mi to o dobre dwa lata za późno.

1 komentarz:

  1. No wiesz, nie wiem jak długo dali by radę tylko leżąc ;o Haha mówisz, że Steve w stroju pielęgniarki miałby dbać o jego wygodę w leżeniu?:D
    Jaki słodziak! Piesio oczywiście! <3333
    Potrafisz w opisy, na opisy też xD

    <33333333333333 Party time!

    Karma się wróci? Dostaniesz jeszcze swoje dobro...


    Lepiej późno niż wcale?

    OdpowiedzUsuń